Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som kan anbefale meg ei bra hodelykt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-16, 11:44   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Noen som kan anbefale meg ei bra hodelykt?

Øverst på ønskelista til nest eldste står det hodelykt. Han har ei rimelig, enkel hodelykt fra før. Men denne lyser visstnok ikke godt nok. Og for han som er Speider er dette veldig viktig. Han har dessuten småsøsken som kan arve den gamle lykta(viktig for meg som ikke er noen stor fan av utskiftingskulturen). Er det noen som vil anbefale meg ei bra hodelykt?

Gammel 14-12-16, 11:48   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg ei bra hodelykt?

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Øverst på ønskelista til nest eldste står det hodelykt. Han har ei rimelig, enkel hodelykt fra før. Men denne lyser visstnok ikke godt nok. Og for han som er Speider er dette veldig viktig. Han har dessuten småsøsken som kan arve den gamle lykta(viktig for meg som ikke er noen stor fan av utskiftingskulturen). Er det noen som vil anbefale meg ei bra hodelykt?

Min speider har en fra Black diamond, tror det er https://www.intersport.no/produkt/19...t-hodelykt#002

Det viktige for ham var at den var uten "kloss" på bakhodet, altså separat batteripakke. Det var tungt og ubehagelig.

Gammel 14-12-16, 12:58   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan anbefale meg ei bra hodelykt?

Se på antall Lumen - som er mål på lysstyrken. Det finnes oppladbare lykter, da slipper man å dra på batteripakken. Og det finnes lykter i alle prisklasser.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.