|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Hvordan er det å strikke med Lett Lopi?Jeg lurer på å gi meg i kast med Riddari-genseren til mannen min. Men jeg har aldri vært borti garntypen før, og ønsker å høre erfaringer. Stikkete? Tynt? Tykt? Fint? Pes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det å strikke med Lett Lopi?Veldig lett å strikke med, veldig fint garn, og ja, det stikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvordan er det å strikke med Lett Lopi?Det stikker godt ja. Jeg har strikket kjoler og kan ikke bruke disse uten genser, underkjole og småtykk strømpebukse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvordan er det å strikke med Lett Lopi?Jeg har strikket fire Riddari-gensere. En i Lett-Lopi (klødde enormt, litt bedre etter vask), to i et Europrisgarn jeg ikke husker navnet på og en i Nepal fra Drops. Den i Lett-Lopi er mye brukt av min venn og kollega og er reparerert er par ganger. Han liker garnet, men det er ikke spesielt slitesterkt. Jeg kommer ikke til å strikke mer av det, jeg tåler det ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan er det å strikke med Lett Lopi?Jeg har noen kjoler, Klukka, som jeg har strikket i Lett Lopi.
![]() |
|
|