|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Oppvaskmaskin-anbefalinger?Oppvaskmaskinen vår har takket for seg.
![]() |
#2 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Oppvaskmaskin-anbefalinger?Jeg ville hatt Miele. Har ikke prøvd Miele selv, men en venninne har akkurat kjøpt. Jeg synes løsningen med en bestikkskuff øverst, og dermed større plass i resten av maskinen virker genial. Dette har Miele så vidt jeg har skjønt patent på. Miele er også fantastisk gode på garanti og kundebehandling har jeg hørt. Men det er dyrt da.
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Oppvaskmaskin-anbefalinger?Vår nå kaputte Asko skulle også være veldig stillegående. Det var den på ingen måte!
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Oppvaskmaskin-anbefalinger?Vi har en meget stillegående oppvaskmaskin fra Bosch. Modellen har tilleggsnavnet Silence
![]() |
#6 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Oppvaskmaskin-anbefalinger?Er veldig begeistret for Siemensmaskinen vår. Den er stillegående og vasker bra. mange muligheter for å slå ned tallerkenhyller og organisere slik det passer deg.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppvaskmaskin-anbefalinger?Må bare signere Pelen - finnes ikke bedre maskiner !
![]() |
|
|