Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Avisstativ for mange aviser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-07, 22:17   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avisstativ for mange aviser

Min mann leser aviser nøye - for nøye. Han legger dem til side når dagen er omme og tar en titt i dem igjen før han kaster dem. Vi får fire aviser i postkassen (i hvert fall på hverdager) så det blir litt aviser. Nå svømmer de gjerne rundt på spisestuebordet og jeg blir lett gal.

Noen som har tips på tøft avisstativ for mange aviser?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 22:20   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avisstativ for mange aviser



Papermaster fra Norway says.

Ellers kjenner jeg at jeg blir stresset av å tenke på 4 forskjellige aviser strødd utover. Jeg kaster aviser i papirinnsamlingen hvis de ikke ligger i en pen bunke. Det har en høyst oppdragende effekt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 22:24   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avisstativ for mange aviser

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.



Papermaster fra Norway says.

Ellers kjenner jeg at jeg blir stresset av å tenke på 4 forskjellige aviser strødd utover. Jeg kaster aviser i papirinnsamlingen hvis de ikke ligger i en pen bunke. Det har en høyst oppdragende effekt.

Den er utrpøvd. Da fikk jeg en hysterisk mann som var nødt å gå igjennom hele papirinnsamlingen og se i hver eneste avis. Det tok ca 3 uker.

Avisstativet skal sjekkes ut, det så tøfft ut!!!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no