Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Male tak og vegger i samme farge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-17, 22:01   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Male tak og vegger i samme farge?

Vi har et gjesterom som for tiden kun inneholder en dobbeltseng og garnlageret mitt. Jeg har lyst til å bruke det til noe annet, til et kontor/musikkrom/gjemmested, men da må jeg male det. Rommet har skråtak og taket utgjør den største flaten som skal males. For å få en liten "hulefølelse" har jeg lyst til å male taket og veggene i samme farge, for nå er det hvitmalt panel og gule vegger. Iskaldt og stygt.

Har noen prøvd det, eller har synspunkter på dette? Jeg har malt et annet rom i deco blue, som ble dritlekkert, men det blir vel litt for mørkt hvis alle flater males i samme farge. Den ene veggen er dekket av vinduer, så det er lyst der inne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.