|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Barcelona - hvor er det best å bo?Vi skal være et par dager i Barcelona til sommeren, på begynnelsen og slutten av badeferie ikke så langt derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Smugleser
|
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Jeg liker H10-kjeden. Ikke veldig billig, men deilig. De har flere, husker ikke hvilket jeg bodde på, men det var supersentralt, de hadde et lite basseng på taket og en hyggelig bakgård.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Vi har bl.a bodd her:
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Vi bodde på Hotel Barcelona House i oktober. Utrolig sentralt, men likevel ikke noe støy. 1 minutt fra La Rambla. Rene, pene og moderne rom. Vi var 2 voksne og 1 voksen ungdom - god plass til alle 3. Og veldig god pris.
![]() |
#6 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Var du også fornøyd Filifjonka med Hotel Barcelona House? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Ja, det var et flott stort og nytt rom, lekkert bad, og veldig sentral beliggenhet. Gata var litt shabby. Vi bodde der bare en natt, og dro tidlig til flyplassen. Så frokosten kan jeg ikke si noe om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?
Der har jeg også bodd og anbefaler. Enig i at frokosten med fordel kan spises et annet sted.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Noen vi kjenner bodde her: http://www.thebicycleapartments.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vinter
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Vi har sett på the Barcelona House, men litt skeptisk om gata er shabby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?
Jeg reagerte ikke på at den var shabby.
![]() |
#13 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Jeg har blant annet bodd her med stor suksess. Lekre strøkne leiligheter, superfin beliggenhet. Basseng på taket |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vinter
![]() Sv: Barcelona - hvor er det best å bo?Da booket jeg hotel barcelona house. Dette blir spennende og veldig impuls tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|