Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nye spisestuestoler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-17, 16:27   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye spisestuestoler

Vi har et bord som likner på dette: http://www.dt-69.co.uk/filemanager/s...15_1_groot.jpg

Jeg vil ha nye stoler til. jeg har lyst på svarte og hvite Hay AAC 22 - disse: med enten disse: på hver ende av bordet. Eller noe helt annet som jeg ikke vet om enda. Kanskje noen litt overdimensjonerte kurvstoler på hver ende - eller liknende. Turkis påfuglstol, kanskje? Det er god plass rundt spisestuen, og bordet er 250 cm langt.
Fargene i stuen og kjøkkenet (som er naborommet, hvor det er ganske åpent inn), er nøytrale - hvitt, grått brunt og så har jeg noe turkise greier her og der. Jeg har egentlig aller mest lyst til å blande Hay-stolene med budalsstoler - men mannen er lunken. Han er egentlig lunken til Hay også, men jeg tror det er mest hevn for at jeg har sagt nei til stoppede stoler med nagler på.

Hva synes FP?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 14-03-17 kl 16:35.
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.