|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utemøbler som er veldig gode å sitte i?Utemøblene vi kjøpte til vår nye, fine veranda i fjor er altså helt intenst vonde å sitte i så de skal vekk herfra nå.
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2015
![]() |
![]() Sv: Utemøbler som er veldig gode å sitte i?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Utemøbler som er veldig gode å sitte i?Vi har en en hjørnesofa fra Plantasjen i plastrotting. Med ordentlige sofaputer. Den er helt fantastisk å ligge i. De harde, vonde stolene fra IKEA er fullstendig bortvist fra verandaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Utemøbler som er veldig gode å sitte i?Vi kjøpte hjørnesofa i plastrotting med myke puter. Jeg syns sånne møbler er stygge i utgangspunktet, så det var med litt tungt hjerte, men fy søren - de er så fantastisk deilige å sitte i. Anbefales på det sterkeste om man virkelig vil kose seg og sitte godt på verandaen.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utemøbler som er veldig gode å sitte i?
Enig i dette. Jeg bor i utesofaen om sommeren, og den er så komfortabel at jeg lett kan ta en liten ettermiddagsdupp på den også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Utemøbler som er veldig gode å sitte i?Vi dro på Skeidar og prøvesatt. Egentlig hadde vi sett oss ut en seksjon, men når vi først var på butikken skjønte vi hvorfor den var så mye billigere. For et par tusenlapper mer fikk vi en som var helt fantastisk å sitte i, og dermed har vi nesten fått en ekstra stue i sommerhalvåret. Det er altså et poeng å prøvesitte før man kjøper.
![]() |
![]() |
|
|