Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Føtter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-07, 09:02   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Føtter?

Ja, hva slags forhold har du til føtter? Hvordan definerer du pene føtter, hvis du i det hele tatt er i stand til å definere føtter som pene?

Selv har jeg et merkelig (sier mannen og venner) forhold til føtter. Jeg kan synes føtter er veldig pene hvis de er symmetriske og velstelte, men i motsatt fall skal det ikke mye til før jeg blir kvalm og uvel.

Mine egne føtter har jeg ikke noe spesielt godt forhold til. Når det gjelder alle andre kroppsdeler er jeg stort sett fornøyd, men når det kommer til føttene....nope, og det til tross for at mannen sier jeg har nydelige føtter.

Flere fotrefleksjoner mottas med den største interesse.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 09:11   #2
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Jeg har en kollega som også sier at hun har aversjon mot føtter - hun synes tær er så ekle..!

Selv har jeg ikke noe annet forhold til føtter enn andre kroppsdeler.

Jeg irriterer meg over føttene mine, fordi jeg får så mye hard hud på hælene at jeg må gå til fotpleier i hytt og pine, og må tenke meg om før sokkene vrenges av ( hvordan ser de ut nå? Lenge siden sist fotpleie?).

Men bortsett fra det, har jeg pene føtter, om jeg skal få si det selv!
Symmetriske og med små tær.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 09:35   #3
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Føtter?

Jeg har vel heller ikke noe særlig annet forhold til føtter enn andre deler på kroppen. Mine føtter ser iukke ut etter å ha ødelagt dem med tåspissdans i ungdommen, så er ikke så stolt av dem nei.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 09:43   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Jeg synes tær er ekle! - Mannens mest effektive måte å vekke meg på er nok å klype meg med tærne - da blir jeg lys våken. At noen kan tenne på å slikke på tær kan jeg ikke forstå!

Mine egne tær er fine. De har ikke hard hud, de har normale tær og er myke og gode. Guttungens tær er deilige, og de kan jeg selvfølgelig nusse på og sånn.

mannes tær er ekle. Ikke de ekleste jeg vet, men de er så lange, og det synes jeg ikke er noe.

Jeg husker en gang at det var ei dame i svømmehallen som hadde mistet den ene kontaktlinsa si. Jeg krøp ned på alle fire for å hjelpe henne å lete. jeg fant linsa: På tåa hennes! Tåa var tørr, med gule, tykke negler :grøss: - Jeg maktet ikke å ta linsa for henne altså, jeg stotret bare fram: Den er på tåa di.

Nå blir jeg nok stemplet som den mest snåle tåpersonen her inne, men jeg skal iallefall ha at jeg foretrekker fortsatt at folk går uten sokker i sandalene altså

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 09:46   #5
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Jeg har vel heller ikke noe særlig annet forhold til føtter enn andre deler på kroppen. Mine føtter ser iukke ut etter å ha ødelagt dem med tåspissdans i ungdommen, så er ikke så stolt av dem nei.


Ballett er ingen pen behandling av føtter, nei. Jeg gikk aldri på ballett, men ville gjerne være ballerina. Derav var jeg den heldige eier av et par rosa tåspissko som jeg ofte tappet rundt på i barndommen. At de ble for små ettersom mine føtter vokste, var ikke lett å innfinne seg meg, og i lang tid ble føttene mine presset inn i de altfor små tåspisskoene.

Og at "höga kläkkar" ble favorittfottøyet i ungdommen har også satt sine utrivelige spor.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 09:57   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Jeg har også en venninne med "fotfobi". Jeg har ikke problemer med andres føtter, men husker fra jeg var liten at det var ekkelt å se tærne til gamle mennesker med hard hud og gule negler og denslags.

Mine egne føtter er kanskje det peneste på meg, faktisk.
De ser veldig unge, slanke og uskyldige ut fortsatt. Mannen min kommenterer det stadig vekk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 10:15   #7
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Jeg liker ikke føtter.
Til nød babyføtter. De kan jeg "overleve".

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 10:17   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Ah, godt å høre at jeg ikke er alene med fotavesjonen min

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 10:19   #9
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Jeg tror vi er mange.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 10:21   #10
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Jeg er overbevist om at jeg har tåfobi. Jeg hater tær, og kan til nøds stelle mine egne. Barna sine tær klarer jeg fint da.

I morgen skal jeg til fotterapeut og ordne føttene. Det er ikke det kjekkeste jeg gjør, men jeg er overbevist om at mine føtter er i øvre del av pen skalaen i forhold til mange.

Noe tåsex foregår ikke hos oss

Ingen får stikke føttene under lårene mine for å varme dem, da får jeg frysninger.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 10:59   #11
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Føtter?

Tær? Liker ikke tær! De er greie så lenge de holder seg på gulvet, eller i sandaler, men kommer de i nærheten av hendene eller ansiktet mitt, så får jeg angst!

Pene tær synes jeg egentlig ikke finnes ( ), men de blir mindre fæle om de er velstelte, og evt. neglene er lakkerte. Gule, tykke negler, og masse hard hud er direkte discusting.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 11:31   #12
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Føtter?

Føttene er som alle andre kroppsdeler. Synes ikke det er noe ekkelt ved dem. Og om jeg har fine føtter eller ikke er i grunnen noe jeg aldri har tenkt over.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 12:41   #13
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Føtter?

Har ingen vansker med verken føtter eller tær. Heldigvis for det. I jobben min må jeg stadig vekk ta vare på andres føtter og jeg tror at det ville ha blitt en svært ubehagelig del av min arbeidsdag om jeg følte det virkelig vanskelig.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-07, 12:44   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Jeg synes fotaversjon og tåfobi er snodige greier, men lever og lar leve. Jeg synes jeg har ganske pene føtter selv, men kunne nok behandlet tåneglene mine bedre enn jeg gjør.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 17:29   #15
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Da har jeg vært hos fotpleier og fått full behandling.

Det er utrolig herlig å bruke en tidlig ettermiddagstime på seg selv. Litt senere i dag skal jeg til frisøren og tjafse av litt hår. Snakk om å føle seg behandlet fra topp til tå , bokstavelig talt.

Det er herlig å kun tenke på seg selv av og til.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 17:38   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Jeg fatter ikke hva som er så ekkelt med føtter og tær. Folk er jammen rare.

Jeg smører beina hver kveld med peppermynte-fotsalve, og våkner med DE myke gode babyføttene. Filer regelmessig og pleier neglene, spesielt nå om sommeren. Mine føtter er PENE.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 17:41   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Jeg liker ikke voksne føtter, men barneføtter er noe av det vakreste jeg vet.

:sær:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 17:44   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Har aldri hatt noe spesielt forhold til føtter egentlig?
Men har alltid fått høre at jeg har pene føtter, med rette og symmetriske tær

Her er de


Bare for å gjøre dere som har angst for føtter litt ekstra skremte

Og i følge fotterapeuten var de lette å få pene og rene også
Selv tar jeg fotbad og pleier de innimellom. Men kunne nok vært flinkere der ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 19:41   #19
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Sporty, Guniss! Joda, dine føtter er det ikke noe galt med. Ganske fine faktisk.

Hvorfor får ikke jeg lagt ut bilder?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:07   #20
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Føtter?

Jeg har et veldig godt forhold til mine egne føtter. De er pene, slanke og myke, med lange pene tær.
Mannens føtter er helt greie, og jeg kan godt gi fotmassasje om de er rene. Sønnene mine sine føtter kan jeg susse og nusse på når som helst.

Klumpete føtter med hard hud og tykke, gule negler er vel noe av det ekleste som finnes. Eller hva med disse?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no