Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger Kroatia-hjelp: Finne hotell i nærheten av billige flybilletter

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-17, 10:45   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Trenger Kroatia-hjelp: Finne hotell i nærheten av billige flybilletter

Nemlig!

Jeg har tenkt å ta med frøkna på en utenlandstur når skoleferien starter. Det blir en ekstraferie for oss begge, så den kan ikke koste så mye. Jeg ser nå at jeg kan få tak i forholdsvis rimelige flybilletter til Split og Dubrovnic (2500 t/r pr pers er ok pris, ja?), men hvor bor vi? Vi trenger ikke å bo i byen, men heller et stykke utenfor, i besøksavstand. Frøkna trenger nok et basseng og wifi for å bli fornøyd, jeg trenger litt utsikt, balkong og noenlunde ok standard på rom eller leilighet.

Er det noen som har forslag, enten på konkrete hoteller eller områder jeg kan søke i? Hvor er det supert å være både for en voksen og et barn i Kroatia?

Jeg blir veldig takknemlig for tips!

Sist redigert av Timar : 30-04-17 kl 11:17.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.