|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Hjemløs katt?Det kan jo være vanskelig å bedømme om en katt er hjemløs eller ei, men nå begynner jeg å lure.
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hjemløs katt?Det er ikke noen grupper på facebook som holder til i nærheten av deg som hjelper å finne eier og eierløse katter der du kan legge ut bilde da?
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hjemløs katt?På bildet her ser det ut som om den har halsbånd. Regner med du har sett i øret etter tatovering? (Kjenner man chip på katter?)
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hjemløs katt?Den har halsbånd, ja. Men det behøver jo ikke bety noe. Tatovering har jeg ikke sett etter, men det skal jeg gjøre. Veldig vanskelig å kjenne chip på katter...
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemløs katt?Facebook har ofte savnet dyr sider for området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Hjemløs katt?Ta den med til dyrlegen eller et kattepensjonat, om du har noe sånt i nærheten, for å se om den er chippet. Det gjorde noen med vår katt, og da de fant ut at han bodde rett i nærheten, bar de ham hjem til hagen vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hjemløs katt?Spør på facebook ja, gjerne på slike kjøpeselgesider eller savnetsider. Ta den med til dyrlegen for å sjekke chip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hjemløs katt?Det er mange slike sider på nett, der er det av og til også folk som har chipleser - ellers er det som nevnt over flere steder man kan få sjekket for chip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hjemløs katt?Det er en egen facebook side for dyr Savnet og funnet i Rogaland. Legg ut bilde der du |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hjemløs katt?Med så fin pels på en langhåret katt tviler jeg på at den er hjemløs. Den ser jo nybørstet ut. Når det gjelder vekta så er de fleste huskatter overvektige - man skal kunne kjenne ribbeina på en frisk og slank katt. Er du sikker på at den er tynn og ikke slank?
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemløs katt?Har den mye tugger under pelsen? Hvis du klarer å klappe den da... Hvis den er så fin i pelsen som den ser ut til kan den ikke ha gått lenge i hvert fall. Vår langhårede får fort tugger og må barberes hver vår.
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemløs katt?http://dyrebar.no/63543
![]() |
#17 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hjemløs katt?
Den lignet veldig på katten hos deg, Frukt. Selv om det er et godt stykke unna, så kan den jo ha vandret/fulgt med noen el.l. Ta kontakt med dem, og er det den så kan jeg hente den for deg (det er ikke så veldig langt herfra).
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hjemløs katt?Har ikkje du flytta inn i ny bolig ganske nyleg? Eg ville sjekka med tidlegare eigar eller leigetakar om det var deira, sidan han vil inn. Det kan hende han trur han bur der.
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjemløs katt?Likner veldig mye på Nusse fra Dyrebar-etterlysningen ja, samme type halsbånd og samme farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|