Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

x-er på Facebook

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 13:07   #1
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

x-er på Facebook

Jeg lurte på om dere har x`er på vennelisten deres på facebook. Jeg har ikke det, selv om jeg vet at de "ligger der ute" Min mann som ikke finnes sjalu og heller ikke er på facebook hadde ikke hatt noe problemer med det. Selv er jeg i utgangspunktet ingen sjalu type, men må si at jeg ikke hadde likt (hvis han hadde brukt FB da) at han hadde hatt exene sine på vennelisten. Kanskje jeg er litt sjalu alikavel (Må smile litt av meg selv, for jeg har laget et problem oppe i hodet mitt som ikke er der. Og alt blir jo bare hypotetisk, siden min mann ikke interesserer seg for data. Og kanskje hadde jeg ikke reagert hvis "problemet" skulle komme heller)


Hva med dere. Har dere x`er på vennelisten?
Ville du likt at mannen din hadde/har det?


Sist redigert av Pelikan : 04-07-07 kl 15:19. Årsak: La til et ekstra spørsmål.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 13:14   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: x`er på Facebook

Jeg har ingen ex-er, så jeg omgår problemet.

Men hadde det vært aktuelt, kan jeg vanskelig se for meg at Teomannen skulle komme til å være sjalu på noen jeg var sammen med i tenåra, etter at han og jeg nå har bodd sammen i over 15 år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 13:17   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: x`er på Facebook

Jeg har ingen x'er på facebook, men det er fordi jeg ikke har noen x'er jeg vil snakke med.
Jeg har et par slike som jeg "rota" med i tenårene, men de teller ikke føler jeg.

Sambo har et par damer på vennelisten sin som han har hatt svært "nær" kontakt med i fortiden. Det gjør meg ingenting.
Det er ei han har der inne som jeg er litt skeptisk til, fordi jeg vet de flørter en del. Både på SMS og når de treffes, men han gjør ikke noe galt, og da er det vel mer mitt problem enn hans.
Jeg flørter jo jeg også. Jeg ønsker ikke at noen av oss skal føle at det er ulovlig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 13:20   #4
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: x`er på Facebook

Jepp jeg har noen xer på vennelisten min. Dem var venn før dem ble kjæreste og x etter det da, så det føles helt naturlig å ha kontakt med dem, selvom noen av dem mister man naturligvis kontakt med etterhvert som tiden går.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 13:25   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: x`er på Facebook

Jeg har mange "venner" på fb som jeg har en felles historie med, men som jeg ikke har noen ambisjoner om å ha som veldig nære venner i dag. For meg faller gamle exer litt under denne kategorien. Ergo, jeg ser det ikke som unaturlig på noe vis å ha gamle exer som venner, verken irl eller på fb.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 13:31   #6
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: x`er på Facebook

Nå har ikke jeg funnet noen av mine X-er på Facebook. Om de hadde vært der, er det mulig jeg hadde lagt dem til. Tviler på at mannen min hadde brydd seg så mye om det (som jo var 100 år siden).

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 13:32   #7
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: x`er på Facebook

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg har mange "venner" på fb som jeg har en felles historie med, men som jeg ikke har noen ambisjoner om å ha som veldig nære venner i dag. For meg faller gamle exer litt under denne kategorien. Ergo, jeg ser det ikke som unaturlig på noe vis å ha gamle exer som venner, verken irl eller på fb.

Godt sagt! Jeg har x'er på Facebook og mannen har ikke problemer med det.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 13:41   #8
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: x`er på Facebook

Ja, har en, han som var min første kjæreste da vi var 15-16 år gamle. Synes bare det er litt søtt, det er 20 år siden...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 13:53   #9
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: x`er på Facebook

Har ikke funne noen av mine xer på facebook, men både jeg og mannen har hans første kjæreste på vennelistene våre.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:10   #10
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: x-er på Facebook

Ja, en. Han var jeg sammen med fra jeg var 13 til jeg var 18.
Det er en stund siden, kan man si.


Han er en flott mann, men ingen trussel for min flottere mann.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:11   #11
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: x`er på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Mathias sin mamma, her.

Har ikke funne noen av mine xer på facebook, men både jeg og mannen har hans første kjæreste på vennelistene våre.

Er det en felles venn(inne), så er det jo bare hyggelig.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:15   #12
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: x-er på Facebook

En hel haug.

Jeg har en fjortiskjæreste, en russetidskjæreste, et par "opplegg" og korttidsskjærester. Og mannen i mitt liv som vet at jeg har vært sammen med dem og ikke har noen problemer med dette.

Med unntak av to av mine ekser, er jeg på gode vennskapelige termer med alle sammen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:16   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: x-er på Facebook

Nope!
Ingen av (de få) jeg har vært sammen med ligger ute på facebook faktisk - men om jeg så har hatt det, vet jeg at det ikke gjør mannen noe.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:28   #14
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: x-er på Facebook

Ingen av mine barne- og ungdomskjærester er på facebook, og heller ikke den eneste som strengt tatt kan defineres som x. Min kjære og jeg ble sammen da jeg var 19, og jeg rakk liksom ikke å få så mange x'er på før tiden. Han er forresten ikke på facebook, han heller (ja, jeg har sjekket ).

Hva mannen min hadde ment om jeg hadde lagt noen av disse til vennelisten min? Vel, barne- og ungdomskjærestene hadde han vel neppe brydd seg om. Han som er x'en min er jeg faktisk litt mer i tvil om. En annen sak er vel at jeg neppe kunne tenkt meg å ha fyren på vennelisten min .

Egentlig tror jeg at jeg kunne gjort hva jeg ville, min kjære vet hvor han har meg - godt rundt lillefingen .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:32   #15
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: x-er på Facebook

Jeg er som Teofelia. Hoi, håper jeg ikke ender opp som en bitter åttiåring som angrer på alle hun ikke fikk gjort.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 14:35   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: x-er på Facebook

Ja det har jeg. Mannen er ikke på FB, men jeg kan ikke forestille meg at han har noe i mot det.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 15:09   #17
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: x-er på Facebook

Skulle ıkke by paa broblemer om vı hadde ekser pa vennelısten paa FB. Jeg har ıkke problemer med mın fortıd og har heller ıngen problemer med at Juste har levd et lıv for meg. Vı var tross alt henholdsvıs 28 og 31 aar gamle da vı ble sammen, skulle bare mangle at vı har noen ekser paa samvıttıgheten.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 15:49   #18
Honey
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 190
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: x-er på Facebook

Mannen min har ikke problem med at jeg har en x på vennelisten min.
Det er ikke alle x'er jeg vil ha der, men det er for min del, ikke hans.

Når jeg har et godt forhold til x'en og vedkommende har vært en viktig del av livet mitt på et stadie, ville det vært rart om jeg ikke skulle ha han på vennelisten min. Jeg har jo mennesker der som har vært en mye mindre delaktig del av livet mitt der.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 16:01   #19
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: x-er på Facebook

Både jeg og mannen har, og det er uproblematisk. Men for begge sin del så er det eksene som har funnet oss, og ikke omvendt - det er mulig jeg ville oppfattet det som litt vanskeligere dersom mannen min hadde lett opp eksene sine enn omvendt. *småsjalu*

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:18   #20
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: x-er på Facebook

Jeg har tre xer på vennelisten min. Mannen vet selvsagt om det, og synes det er helt greit.

I det feltet hvor en kan fortelle hvordan en møttes, står de likevel ikke oppført som xer. Mest fordi det ikke er noe alle trenger å vite.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no