|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?Kikker på sykkelstativer til bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/ eller Easybase?Vi får plass til tre terrengsykler/racer på vårt. Styret på raceren er 42 cm, terrengstyret er 57 cm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/ eller Easybase?Vi har Easy Base. Brukes ukentlig til sykkeltransportering nå i sykkelsesongen, og til å transportere det store campingteltet. Veldig praktisk. Vi har både barnesykler og voksen racer/terrengsykkel på.
![]() |
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/ eller Easybase?
Hvordan er det å åpne bagasjerommet når dette stativet er på? Mulig? Har hund i bur bak og vurderer å kjøpe dette for å ha teltet på i ferien. Men hvis vi ikke kan åpne bak for å lufte hunden blir det vanskelig.
![]() |
#5 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/ eller Easybase?
Bra poeng. Innbiller meg at Easybase ikke er vippbart. Vi har i og for seg mulighet til å ha hunden i sete, den er ikke så stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/ eller Easybase?Jeg har ikke erfaring med akkurat dem, men jeg har erfaring med et par andre hvor man skal henge opp syklene i rammen. De fungerer dårlig på damesykler, sykler med litt bred ramme eller f.eks. BMX. Så jeg ville valgt et annet system enn det.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?Nei, det kan ikke vippes. Thule har et vippbart sykkelstativ, men det koster veldig mye mer.
![]() |
![]() |
#8 |
med tunga på styret
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?
Det vi har er vippbart. Noe annet hadde vært utenkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?Vi har det vippbare stativet til Thule, med plass til 3 sykler, og mulighet for å montere på ekstrautstyr, og få med en sykkel til. Vi er veldig fornøyd, lett å ta av og på bilen. Lett å plassere sykler av forskjellig størrelse (vi har dog ikke testet mannen sin sykkel på, men både min, og ungene sine). Lett å vippe ned selv med fullt stativ, og komme til i bagasjen.
![]() |
#10 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?Jeg har Thule sin for 3 sykler. 3 ulike størrelser på syklene, men ikke noe problem.
![]() |
![]() |
#11 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?
Signerer dette. Veldig fornøyd med det med vårt også. Vi har en ekstra del også som gjør at vi kan ha med en fjerde sykkel. Vi har kjørt nedover hele Europa med vårt stativ med 4 sykler bakpå; 2 voksensykler og 2 barnesykler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?Vi har også det som er vippbart. Har hatt på 2 voksensykler og en i mellomstørrelse. Minsten sin sykkel lå inni bak.
![]() |
#13 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?Jeg har et fra Thule for tre sykler. Festes på hengerfestet og kan vippes. Kostet snaut tusenlappen. Veldig fornøyd.
![]() |
#14 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Erfaring med Thule sykkelstativ og/eller Easybase?Har sjekket vårt nå for ellers vurderte vi å skaffe brakett for sykkel på taket
![]() |
|
|