Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkken og valg av benkeplate

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-17, 20:50   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Kjøkken og valg av benkeplate

Vi holder på med det o store oppussingsprosjektet for dette tiåret, og skal skifte kjøkken, legge nytt tak, skifte gulv, fjerne en vegg og ha nytt på veggene. Siden jeg er tidenes beslutningsvegrer når det gjelder interiør og egentlig ikke er så god på å forestille meg hvordan ting er så er dette vanskelig.

Vi har valgt kjøkken, et STRAI kjøkken som heter shaker. Modellen ser dere på bildet.

På gulvet er det en-plank eik, en litt lysere eikenyanse. Ikke helt hvittet, men litt mindre gulaktig enn vanlig eik.

Hvitevarene er sorte med sølv detaljer.

Veggene har vi ikke bestemt ennå, men det blir ikke flis over benkeplate, det blir tapet på en vegg i hvert fall og malte vegger på resten av kjøkkenet, med glassplate over belastede soner.

Det er mye kjøkkeninnredning og mye benkeplate, har lagt ved et bilde som viser. Det står egentlig mellom benkeplate i treimitasjon eller den andre som er vedlagt på bilde her. Jeg vil ha den som ikke er treimitasjon, men de andre i familien er egentlig ikke enig med meg. Og da blir jeg i tvil, beslutningsvegrer som jeg er. Jeg syns deres valg er litt kjedelig, og er redd det blir mye tre på tre på tre (spisebordet er også eik).

Noen som har innspill som kan hjelpe oss videre? Jeg greier som sagt ikke forestille meg hvordan dette blir.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Eik-shaker-1.jpg (379,1 KB, 62 visninger)
Filtype: jpg BP1032-SOLANO-OAK.jpg (61,5 KB, 39 visninger)
Filtype: jpg BP2002ShadowJeans3660AJ-400x400.jpg (88,0 KB, 43 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.