|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Fin og ikke for vanskelig vinterstrikk til babyMannen skal bli bestefar igjen, og denne gangen blir det en vinterbaby. Jeg har lyst til å strikke noe mykt, lekkert og varmt som babyen kan ha på seg. Kanskje en heldress? Og en søt og praktisk lue.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fin og ikke for vanskelig vinterstrikk til babyJeg liker veldig godt Embladress, og jeg syntes ikke den var vanskelig. Dvs, jeg gikk lei halvveis, så det ble en kofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fin og ikke for vanskelig vinterstrikk til baby
Helskjønn! Jeg tror jeg skal strikke den i en str som hun kan ha den vinteren hun er ett år.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
babystrikk, besteforeldreportalen |
|
|