|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
bits and pieces
|
![]() Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloEldste skal spille fotballcup i Sandefjord til helgen. Siden x har vakt så må minsten også være med. Og han var ikke sen med å be om stopp i Oslo for å jakte Pokemon.
Sist redigert av star : 08-08-17 kl 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloHm, vanligvis er det en stor parkeringsplass ved Botaniske hage og Munch-museet, men siden det er Øya på lørdag, er den stengt Det er helt greit å parkere på Oslo City. Det er også parkeringsplasser ved Festningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloLike greit å kjøre til Frognerparken og parkere der. Stor plass og masse pokemons. Kjør ring 3 til Smestad, ta av mot Majorstuen og så kommer du rett på parkeringsplassen til Frognerparken.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloParkeringa på Oslo city koster vel en formue?
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloJepp, Frognerparken. E6, følg skilt mot Ring 3 og Smestad, så mot Majorstua. Når du kjører nedover får du to rundkjøringer på rappen, rett frem i første, til høyre i andre og så PLUTSELIG ligger parkeringen på høyre hånd. Før Frognerbadet. Da kan dere fange MASSE pokemons i parken, og så ta t-banen til byen (Nationaltheateret) og fange enda flere på Aker brygge.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloJeg hadde kjørt opp på Smestad rampen, tatt venstre ned Monolittveien og parkert gratis. Lett adkomst sørover. Familien sier det er mye bra fangst i Frognerparken, mannen mest.
![]() |
#7 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloPplass Frognerparken kan være full midt på dagen (type 10-14).
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloOslo City kan være krongete ja. Masse enveiskjørt rundt, omkjøringer, ombygginger og stengte tunneler. Holder med de andre; kjørt til Frongerparken via Smestad, ja. Om dere får tid kan dere evt. ta trikken ned til Aker Brygge og fange noen der også.
![]() |
#9 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloDet er kanskje ikke praktisk mht. beliggenheten på fotballbanen, men jeg ville seriøst vurdert tog. Det går vel direktetog fra der du bor til Sandefjord, med stopp i Oslo, innbiller jeg meg?
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloVille også valgt Frognerparken. Både pga pokemonjakten og hvor lett det er å kjøre dit. Om parkeringen er full (aldri opplevd), så fins det parkeringshus rett i nærheten (feks Colosseum). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloDet har vært fullt på parkeringsplassen ved Frognerbadet hver gang vi har prøvd oss der i det siste.
![]() |
#13 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo
Skulle vurdert det hadde det ikke vært for at vi må hjem igjen ASAP når de er ferdig på søndag.
![]() |
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloMonolittveien er også veldig greit, parkere oppe ved gravlunden eller langs veien. Samme skilting, ta av og følg skilitign til Vestre gravlund.
![]() |
#15 |
Trøtt
|
Da slipper du en ekstra bompassering også.
![]() |
#16 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloNår burde vi komme oss ut av Oslo da?
![]() |
![]() |
#17 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloSjekk ut om det er noen stengte tuneller mellom Sande og Holmestrand. De skulle i alle fall stenge en forrige uke, og er det noen stengt nå fortsatt må du beregne litt god tid, for da kjørere begge løp på E18 i en tunell. I går var det vel også ulykke på natta i en av tunellene, så mulig den fortsatt er stengt pga. Skader. Det kan være mye trafikk sørover fra Oslo nedover Vestfold en fredag ettermiddag nå sommerstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
Ja, det er det. Men på grunn av sommerferie er jeg usikker på når køen starter. Jeg ville kjørte fra Oslo senest kl 14.
![]() |
![]() |
#19 |
Trøtt
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloKommer jo litt an på når dere skal være fremme? Våre jenter som skal på sandarcup skal reise fra byen 1630. Blir sikkert en del trafikk men de stresser ikke.
![]() |
#20 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloDet har vært et køhelvete ut av Oslo denne uka i rushtiden, så jeg ville ikke gamblet på at det er mindre kø enn normalt.
![]() |
|
|