|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() [Valg 2017] Eit vanskeleg valgÅrets valg er skikkelig vanskeleg, synest eg. Politisk har eg alltid stått stødig på venstresida, men i år kjenner eg det er vanskeleg. Eg ser ikkje føre meg Jonas Gahr Støre som statsminister. Har har ikkje det som skal til av trygg autoritet og han er ikkje tydelig nok. Han er og blir ein diplomat, og eg klarer ikkje forestille meg at han har dei leiareigenskapene som skal til for å bli ein god statsminister. Og då står vi igjen med Erna Solberg. Eg er sterkt ueinig i mykje av politikken ho fører, både ideologisk og i einskildsaker. Og måten einskilde FrP-politikarar får ture fram uimotsagt, er hårreisande.
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgJeg sitter litt i en lignende knipe, om enn omvendt.
![]() |
#4 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgJeg innrømmer gjerne at tanken på en diplomat som statsminister er ganske forlokkende sammenliknet med et frp i regjering, styrt av ei som svært unntaksvis tør ta noen kamper med dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgnokon: gitt mitt resonnement over så syns jeg faktisk du skal stemme SV.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgJeg tror det kan bli ganske ellevilt med SP i regjering også, neste gang, med såpass tyngde som de ser ut til å få. De er langt mer populistiske enn sist, og kommentarfeltene deres er like mørkebrune som FrPs...
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg
Ja, hjelpes. Støres diplomati ser veldig bra ut sammenlignet med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgMen en stemme på SV eller AP blir jo en stemme til SP i regjering, dersom man først skal tenke taktisk.
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgFor meg er det HELT uaktuelt å stemme på et parti som kan bidra til at brungrumset FrP skal regjere videre. Virkelig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
For meg også. Det er hakkey mer aktuelt å stemme på et parti som bidrar til SP-makt, de har uten tvil den mest horrible miljøpolitikken, men FrP i regjering har vært mye, mye, mye verre enn jeg trodde det skulle være. Og jeg så ganske mørkt på det.
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
Enig med deg, Mave.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Librocubicularist
|
Ja, men dei kan vel ikkje garantere for noko samarbeid.
![]() |
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
Det er jo - underleg nok - SV og Venstre det står mellom. Sjølv om dei har veldig ulik politikk inn mot næringslivet, er dei samkøyrde på miljø, skule og ein del andre viktige saker.
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgDet er fullstendig uaktuelt å stemme på noe som helst som sørger for at dagens regjeringspartier fortsetter. På alle mine kjerneområder er de en fullstendig katastrofe. Jeg er skuffet over at AP lefler med samme retorikk, så derfor tenker jeg å stemme enda lenger til venstre.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgJeg synes det er veldig vanskelig i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgDet blir nok Ap på meg i år også, selv om Støre ikke er superfavoritt.
![]() |
|
|