|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Ref "Manspreading"Dette bildet dukket opp i feeden min i dag, et konsulenthus feirer sine nyansatte. Er det innafor å fnise litt av positurene til de unge lovende??
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ref "Manspreading"
![]() |
![]() |
#7 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ref "Manspreading"Jeg synes ikke disse her "spreada" så mye . det er mer det at jentene sitter med beina i kors(det burde de ikke, mtp åreknuter) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Enig, reagerer ikke på måten disse gutta sitter. Jenter med korte skjørt har jo ikke så mange valgmuligheter. Jeg synes det er mer komfortabelt å sitte med beina i kors enn sånn tekkelig kne mot kne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Librocubicularist
|
:myser: Er det ikkje ein med asiatisk utsjånad på fjerde rad, heilt til høgre i biletet?
![]() |
![]() |
#13 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
#14 |
...we have cookies
|
Jeg fant et par til som ikke er kritthvite på høyre side av bildet. Litt lettere å se når jeg leser/ser på pc med stor skjerm gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ref "Manspreading"Det er ikke så lett å se bak de forreste radene, men der var det da en håndfull, og et ganske representativt antall i forhold til andelen i befolkningen ellers?
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ref "Manspreading"Et konsulenthus, masse revisorer og en del siviløkonomer, tenker jeg. Veldig hvite studier.
![]() |
#20 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ref "Manspreading"Den stripete dama til venstre midt på veggen nedover er i tillegg rimelig høygravid ser det ut som. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|