|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Oppsettet er basert på de som har rapportert kampene sine, på det antall kamper som er rapportert. Si i fra hvis det er noen som jeg ikke har fått med meg. Det er to grupper, de 10 beste, og de 10 andre som har rapportert resultater. Sist redigert av Timar : 06-09-17 kl 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Skal vi spille ferdig den omgangen vi holder på med, før du gruser meg tre nye ganger, Timar?
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 03-09-17 kl 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Jeg får ikke logget meg inn! Får "Hoppsann, feil kobling mellom telefon og server." Har full internettdekning, avinstallert og lastet spillet på nytt. Noen som har hatt samme problem?
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Da har jeg utfordret alle! :gameon: Sist redigert av Maverick : 04-09-17 kl 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!
Samme her. Har ikke prøvd å slette spillet da.
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Fikk til på iPaden. Men fikk beskjed om at jeg ikke kunne spille mot flere en 8 i gangen. Så fikk ikke invitert fløyel og Frøy.
![]() |
#10 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Input_oo (Input) Sist redigert av Einhyrningur : 05-09-17 kl 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Gruppe 2
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 03-09-17 kl 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Rapporterer i dette innlegget.
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 04-09-17 kl 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Tarnfrid (Dragen): 14-18, 16-13, 14-14. Ein av kvar.
The glass is refillable. Sist redigert av nokon : 05-09-17 kl 00:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Samme problem hos meg, kommer meg ikke inn, veldig surt, og beklager til de som har utfordret meg. Håper å komme på om ikke alt for lenge.
![]() |
#15 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Vi må jo få spille ferdig runde 1! Jeg har fortsatt en runde igjen mot en av motstanderne mine, derfor har jeg ikke rapportert resultatene mine.
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Jeg får ikke spille! Får bare beskjed om at tilkoblingen mislykkes.
![]() |
#17 |
Librocubicularist
|
Det pleier å skje innimellom, men det gåt over etter ei stund.
![]() |
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
Fristen var tirsdag, da.
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2![quote=Timar;4611416]Oppsettet er basert på de som har rapportert kampene sine, på det antall kamper som er rapportert. Si i fra hvis det er noen som jeg ikke har fått med meg. Det
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 01-09-17 kl 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Quizmesterskap - Oppsett runde 2!Gruppe 1: Nick QK/Nick FP
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 04-09-17 kl 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|