|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Digitalt pianoStoresøster ønsker seg digitalt piano og vi har funnet ut at vi kan kjøpe til bursdagen dersom vi spleiser med besteforeldrene. Har et sted i stua der det kan stå, men pga. vindusbrett er det ikke alle som passer der. Men jeg har funnet ut at dette går bra og det er også i rett prisklasse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Digitalt pianoDere bør prøve forskjellige, der er relativt store forskjeller i hvordan tangentene føles (hvor mye trykk, respons) i forhold til et vanlig piano. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: Digitalt pianoTo av disse du nevner først er dessverre for brede og vi har lite muligheter til å teste her vi bor. Og 13000 blir for mye penger. Men skal se på det fra Roland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Digitalt pianoDet stod på nettsiden at det dere har kikket på har riktig vekting av tangentene, og hvis det stemmer, fungerer det antagelig bra for en nybegynner?
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Digitalt piano
Ja, det tenkte jeg også. Kawai er gjerne helt fine pianoer det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Digitalt pianoTror det kan være fint nybegynnerpiano, har Kawai selv. Annen model da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
bygger
![]() ![]() |
![]() Sv: Digitalt pianoHar denne modellen i stua: https://www.gitarhuset.no/tangent-bl...73-p0000012607 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
bygger
![]() ![]() |
![]() Sv: Digitalt pianoog denne modellen til å ta med: https://www.gitarhuset.no/tangent-bl...80-p0000067715 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
bygger
![]() ![]() |
![]() Sv: Digitalt pianoKlart best tangenter på dyreste, men gode på det billigere også. Har prøvd meg frem og spilt mye på Yamaha. Må opp i pris dersom Yamaha skal være godt alternativ. Synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Digitalt pianoMin eldste har det p45 tror jeg. Hun er veldig fornøyd. Helt nybegynner når hun fikk det, hun bruker en app til å lære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Digitalt pianoVi gikk for det fra kawai. Det ser fint ut i stua og jeg syns det har fin lyd og er godt å spille på. Og den concert magic-modusen er genial for unger som vil spille, men ikke kan det. For da kan de spille melodier ved bare å holde takten og det gjør ikke så vondt i ørene til oss andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|