|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bytte billetter til Book of MormonNoen som har billetter og kunne tenke seg å bytte dag? Sist redigert av Olifant : 08-11-17 kl 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Bytte billetter til Book of MormonHvis du skal ha håp om å bytte bør du kanskje oppgi hvilken dato du har billetter til?
![]() |
#5 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Bytte billetter til Book of Mormon
Hvis jeg ikke fåt byttet de, så ender vi nok opp med å bruke de selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fersk i gamet
jeg har fått kjøpt nye billetter i dag. Så nå kan jeg glede meg lenge og vel. Til oktober 2018. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♡
|
Det er akkurat blitt bestemt å ha et avdelingsjulebord den dagen, og at det skulle være hos meg, så det blir litt vanskelig å være på teater da.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
Hvor lett er det "nu til dags"? Bestiller ikke de fleste på nett?
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Om de bestiller på nett, så gjør jo ikke det noe med (manglende) evne til å møte opp. Selvfølgelig er det mange som velger å printe billettene hjemme, men noen driver fremdeles med uthenting av billetter i billettluka rett før forestilling. Så bare møt opp 20 minutter før, og hør med de i billettluka om du kan stå og vente på siden der og se. Jeg vet hvertfall at operaen er flinke til å sørge for at folk kommer seg inn, jeg har aldri testet selv med Det Norske. Save
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bytte billetter til Book of MormonJeg trodde rett og slett ikke man hadde fysiske billetter i luka mer, jeg.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
Joda, det har de. Jeg pleier å stikke innom Det norske når jeg er i nærheten og kjøpe et raus med billetter. Alltid hyggelig å snakke med billettluka og få plass akkurat der jeg vil når jeg vil. Save
![]() |
|
|