Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Neglelakk på hendene?
Aldri 49 38,58%
Veldig sjelden 42 33,07%
Joda, det hender 21 16,54%
Som regel 15 11,81%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 11:58   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spinoff: Brukar du neglelakk på hendene?

dvs, neglelakk på NEGLENE på hendene då altså..

Eg gjer det bortimot aldri. Den må i så tilfelle vere blank eller så godt som usynlig. Eg syns det er fint på andre, men føler meg FRYKTELIG utilpass og jålete når eg får farge på hendene sine negler. Eg slit litt! Trur det er mange år sidan eg hadde neglelakk på hendene sist. Antagelig når eg gifta meg for 5 år sidan.

Poll kjem...

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 13:35   #2
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Jeg bruker alltid blank neglelakk og av og til en farge tilnærmet hvit/beige på. Og "under" bruker jeg når jeg skal være fin en hvit penn som jeg pensler på slik at tuppene blir hvite men ser mere naturlig ut enn om jeg har på sånn fransk over.
Aldri farget lakk og jeg liker heller ikke neglene alltfor lange og slik at de ser kunstige ut.


Sist redigert av Michelle : 10-07-07 kl 19:20.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 13:42   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Jeg bruker det så godt som aldri.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 13:43   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Veldig sjelden, og den må da være så godt som blank

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 13:52   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.437
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Hadde jeg bare hatt lange negler igjen. :drömme:
Hilsen neglebiter, men ex-röyker :blid:

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:09   #6
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Aldri.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:20   #7
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Som regel alltid blank på, og noen ganger med farge.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:29   #8
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Veldig, veldig sjelden.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:31   #9
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Joda, det hender.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:51   #10
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Jeg svarte "som regel", men det er litt ljug, for jeg har en jobb som ikke tillater det. Derfor blir det mest nå i permisjonen, og hvis jeg har minst fire dager fri i et strekk, og en og annen helg..

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:54   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Det er sjelden, gitt. Som regel får jeg det for meg at jeg skal ha neglelakk i brylluper eller på nyttårsfester. Da starter jeg altfor seint med å klæsje den på, det blir søling, stygt og tull, og ofte er neglelakken av igjen før avreise til festen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:59   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Veldig sjeldent. Liker det veldig godt, men er for lat til å vedlikeholde det og da avskallet lakk er ikke pent.

Jeg er også fortsatt i bleieskift-modus hvor jeg vasker hendene mange gange om dagen, og skal ha korte negle p.g.a. hygiejne.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 15:04   #13
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Aldri .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 15:15   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Nei, aldri.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 15:18   #15
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Aldri. Det er kjempeekkelt å ha på. Dessuten passer det svært dårlig til min lite jålete stil synes jeg. I "gamle dager" brukte jeg neglelakk en gang i blandt, men da som regel blank.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 16:01   #16
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Alltid! Elsker neglelakk :jåle: Akkurat nå har jeg metallic blå med hvitt airbrush-mønster, men må nok lakke om snart, og da blir det ike noe fancy mønster .

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 16:03   #17
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Har alltid lakk på neglene, men ikke med farge. Bare klar lakk, og noen ganger med hint av lyserosa farge. Da føler jeg at neglene ser friske og pene ut.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 16:09   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Nei, aldri. Jeg syns ikke neglelakk er fint. Og de få gangene jeg har prøvd meg med neglelakk (for mange år siden) har neglene blitt myke og dårlige, uten lakk er de sterke og fine.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 16:29   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.392
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Ja ganske ofte, men bare gjennomsiktlig.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 16:41   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off: Brukar du neglelakk på hendene?

Ganske sjelden, men mest nå om sommeren får jeg inspirasjon, går så mye med sandaler, så da synes jeg det er pent med litt lakk på tærne og tar gjerne da litt på hendene også.
Men jeg er elendig til å stelle neglene mine, selv om de blir veldig for lange, dog rimelig skjøre. Heldigvis har jeg ei venninne som liker å stelle og lakke mine, så jeg får henne til å gjøre det innimellom. Jeg bare søler og fjaser med lakken, og er sånn som Elinblu. Liker best blanke eller svake nyanser av farger. Sterke farger en svært sjelden gang til større anledninger hvis det skal passe til antrekket.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no