|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Han har tumfet dette frem i egen stortingsgruppe, ingen ønsker det, og så ligger det likevel an til at det blir sånn, bare fordi han så veldig gjerne vil??
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Flaut.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Vektstangen deres er visst at KrF "ødelegger" så kommer de med et ENDA verre forslag til Riksrevisor.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Jeg kjenner at jeg bryr meg fint lite om hvorvidt Riksrevisoren kommer fra Frp eller ikke. Derimot synes jeg det er helt katastrofe hvis Carl I. Hagen havner i Nobelkomiteen, så jeg håper at KrF klarer å gjøre akkurat det.
![]() |
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Jeg mistenker at de gjør det på trass, siden alle de andre partiene har bedt dem om å la være.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Jeg tror Maves teori er riktigst, faktisk.
![]() |
#8 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Det er ikke til å tro. En ting er at han er fullstendig personlig uegnet. Men det er jo et spørsmål om øynene som ser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??
Akkurat som om FrP bryr seg om det. De driter jo i fred og sånt uansett og mange av deres representanter har vel ikke skjult veldig godt at de synes fredsprisen er tull og tøys. Jeg mistenker at Hagen ønsker å ødelegge hele prisens kredibilitet fordi fred ødelegger for våpenindustrien eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Hagen vil ha denne fordi han syns det er skikkelig staselig, rett og slett. Han er en snobb.
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Men er dette bestemt? Jeg har ikke fulgt allverdens med, men jeg mener jeg leste en plass at stortinget kan stoppe dette og velge en annen. Jeg er ellers enig i at det er en katastrofe om han havner der.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
Han fikk ikke bli stortingspresident. Enda han sutret ganske mye over det også. Så det er vel kanskje derfor han mener at han bør få noe igjen for sutringa si nå?
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Det er visst en mange tiår lang tradisjon for at partiene får nominere sin kandidat "fritt", og hvem som får fremme kandidat er avhengig av størrelsen på stortingsgruppen.
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
Ja, jeg tror virkelig han mener han har "fortjent" litt stas og heder og ære. Han trodde jo oppriktig at Oslofolk ville ha ham som ordfører også.
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??:peker på presidenten i USA:
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??FRP lener seg jo sterkt på hvordan amerikanerne gjør ting, og henter gjerne inspirasjon derifra. Der er det jo vanlig at endel verv, som noen ambassadørposter, er stasposter. Jeg tror Frp ønsker mer av slikt. De ønsker nok i større grad å lede Norge som et slags politisk kongerike, der politikerne er adelen, og venner av regjeringen får stasjobber de kan sole seg i glansen fra. Begrepet armlengdes avstand skjønner de ikke, og hvis de gjør det så tror de det betyr mer politisk styring og mindre fagfellevurdering.
![]() |
#17 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig med deg. La dem true med å ødelegge for Riksrevisor-jobben. Bare slipp ham ikke inn i Nobelkomiteen. Dette vil ha en dårlig effekt på Norges internasjonale anseelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan i heite h kan Carl I. Hagen havne i Nobelkomiteen??Det er da ikke LOV å trekke seg fra Stortinget??
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Det tror jeg også er grunnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
Trodde ikke jeg heller.
![]() |
|
|