|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() God bildefremkalling, Oslo sentrumJeg trenger å fremkalle et par bilder, og Elitefoto nær meg fremkaller alltid grisestygt.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrumFremkalle, som fra film? I såfall ville jeg gått til Oslo Foto i Møllergata. https://oslofoto.as/
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrumAh, nei, som fra iPhone. Jeg vil kunne sende dem det fra telefonen og plukke opp senere.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrumPrinte, fremkalle, potato, poteito.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrumDu kan jo kalle det «trykke» og google trykkerier? Det har jeg vurdert selv for en del av bildene mine, en gang jeg har hatt god tid til å gå gjennom og plukke ut en passende halv promille av dem.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrumJeg antar at det er mange som GJØR det, jeg skulle bare gjerne hatt tips til noen som gjør det PENT.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrumJeg har ingen egen erfaring. Men du kan jo lese litt i denne tråden, der en kunstfotograf ber om tips til hvordan printe/trykke bildene sine:
![]() |
#10 |
Hertuginne
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrumJeg har brukt self service til Japan Photo noen ganger, fungerer helt greit iallefall, men så er ikke jeg ekspert på fotoprintkvalitet. Hvis du vil ha det ekstra fancy hva med Copy Cat?
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrum
Mens jeg har vært misfornøyd med Japan Photo. SYns self service printerne der er ganske sloppy.
![]() |
#13 |
Klar
|
![]() Sv: God bildefremkalling, Oslo sentrum
Så bra! Jeg leste ikke helt til bunns i tråden før jeg bestilte, men det var jo superenkelt å bestille, og lettvint å stikke innom etter jobb og hente bildene i butikk. Fine tråden! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|