|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!Nei, tråden er ikke postet i feil forum.
![]() |
#6 |
frakoblet
|
![]() Sv: I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!
Vet du, jeg la ned forbud mot TV i stuen nede. Det skulle være en frisone. Vi har en TV i loftstuen, det fikk holde. Så lot jeg meg overtale til å kjøpe en kjempebillig, (gjennom kontakter) liten flatskjerm til å ha i bokhyllen. Da den skulle monteres var den plutselig ikke så liten lenger, og jeg hadde tapt. Nå har jeg blitt vant til den, da. Kjekk å ha.
![]() |
#8 |
frakoblet
|
Vi er ikke langt unna.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!Jeg vil ha tilbake TV'en på soverommet! :bælje:
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
Så kjekt! Da kan du jo den som lager mat bare sende en mail inn i stua når maten er klar.
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!Synes det er upraktisk å ha TV på kjøkkenet så da jeg flyttet inn til gubben tok jeg vekk TV`n jeg da. Bedre å prate sammen. DA ble det til at vi satt og glante på TV mens vi spiste..
![]() |
#15 |
By the Sea
|
![]() Sv: I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!TV på kjøkkenet? Da er du jo skikkelig american housewife, da, Safran!
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!TV i nesten aller rom her i gården. Litt teit, men Mr. Norway og jeg hadde allerede flere da vi flyttet sammen, og man kaster liksom ikke fungerende TVer da. Men ungene har IKKE på sine rom.
![]() |
![]() |
#18 |
frakoblet
|
Jeg vet.
![]() |
#19 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!Nei, tv på kjøkkenet er nedstemt her i huset. Den store kassa i stua får duge :ikke veldig tv interessert, har kun to kanaler:
![]() |
|
|