Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-07, 13:18   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!

Nei, tråden er ikke postet i feil forum. Hensikten er nemlig at jeg kan tilbringe mer tid til matlaging og -rydding. Nå kan jeg kose meg på kjøkkenet OG få meg favorittprogrammene mine!

Gammel 11-07-07, 13:20   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I dette øyeblikk monteres en TV på kjøkkenet!

He he - greit å ha noe å glane på mens man jobber, ja!

Grattis med ny tv.

Gammel 11-07-07, 13:23   #3
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

He he - greit å ha noe å glane på mens man jobber, ja!

.

Det er derfor me har tv på soverommet

Gammel 11-07-07, 13:23   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, jeg synes det er ille nok å ha TV i stua, jeg ...

Gammel 11-07-07, 13:25   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Det er derfor me har tv på soverommet

Det har vi også.

Gammel 11-07-07, 13:28   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Vet du, jeg la ned forbud mot TV i stuen nede. Det skulle være en frisone. Vi har en TV i loftstuen, det fikk holde. Så lot jeg meg overtale til å kjøpe en kjempebillig, (gjennom kontakter) liten flatskjerm til å ha i bokhyllen. Da den skulle monteres var den plutselig ikke så liten lenger, og jeg hadde tapt. Nå har jeg blitt vant til den, da. Kjekk å ha.

Gammel 11-07-07, 13:29   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil heller ha pc i alle rom!

Gammel 11-07-07, 13:35   #8
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Jeg vil heller ha pc i alle rom!

Vi er ikke langt unna. Vi har media-PC koblet til TV-en i stuen, og det kan visstnok også skje med den på kjøkkenet, om man vil.
Sånn går det når mannen jobber med data.

Gammel 11-07-07, 13:37   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha tilbake TV'en på soverommet! :bælje:

(Vi har ingen plass å ha den etter viu flytta, så Stesnuppa har den på rommet sitt.)

Gammel 11-07-07, 13:38   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Vi er ikke langt unna. Vi har media-PC koblet til TV-en i stuen, og det kan visstnok også skje med den på kjøkkenet, om man vil.
Sånn går det når mannen jobber med data.

Så kjekt! Da kan du jo den som lager mat bare sende en mail inn i stua når maten er klar.

Gammel 11-07-07, 13:41   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Så kjekt! Da kan du jo den som lager mat bare sende en mail inn i stua når maten er klar.

Gammel 11-07-07, 14:22   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det var jo ikke så dumt!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 18:18   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Synes det er upraktisk å ha TV på kjøkkenet så da jeg flyttet inn til gubben tok jeg vekk TV`n jeg da. Bedre å prate sammen. DA ble det til at vi satt og glante på TV mens vi spiste..
Nå når barna har kommet blir det jo nok TVtitting allikevel.
Har også TV på soverommet men har ikke hatt den i bruk siden lillebror kom. Mulig vi begynner å ha den på nå for da kan vi sette den på litt når barna våkner 6.30 i helgene....

Gammel 11-07-07, 19:12   #14
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*misunnelig*

Jeg vil ha på soverommet. Da slipper jeg å stå opp og dermed se på alt rotet. Trenger bare et lite kjøleskap, og et bekken under senga.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 19:22   #15
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TV på kjøkkenet? Da er du jo skikkelig american housewife, da, Safran!

Gammel 11-07-07, 19:52   #16
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TV i nesten aller rom her i gården. Litt teit, men Mr. Norway og jeg hadde allerede flere da vi flyttet sammen, og man kaster liksom ikke fungerende TVer da. Men ungene har IKKE på sine rom.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-07, 19:58   #17
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg også! :Prippen deluxe:

Gammel 11-07-07, 20:16   #18
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

TV på kjøkkenet? Da er du jo skikkelig american housewife, da, Safran!

Jeg vet. Men det er ikke min skyld. Jeg har en mann som er forelsket i tekniske dubbeditter.

Gammel 11-07-07, 21:05   #19
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nei, tv på kjøkkenet er nedstemt her i huset. Den store kassa i stua får duge :ikke veldig tv interessert, har kun to kanaler:
Mannen har sagt at om noen skulle finne på å stjele den svære kassa på 60 kg, så ville de banne høyt og stikke.
Så den tven får holde til den dåner..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.