|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?Jeg lager en lasagne til en vennefamilie som har mistet et nært familiemedlem. Spørsmålet er om lasagne til dette formålet er best å gi bort stekt, halvstekt eller rett og slett ustekt?
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?Halvstekt. Stekt kan bli brent når den varmes, ustekt blir for skvalpete.
![]() |
#3 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?Jeg tror jeg hadde stekt den helt. Mest med tanke på at instrukser om steking kanskje ikke er sålett å motta i en dlik situasjon (banalt kanskje, men det var min første tanke)
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?Jeg ville foretrukket den halvstekt. Jeg synes den bruker så lang tid på å bli varmet opp igjen at den kan blir for godt stekt slik at platene blir zoogy hvis den varmes opp igjen.
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?Jeg tror jeg går for halvstekt. Jeg har også erfart at kjøleskapskald lasagne bruker lamg tid på å bli varm, og det kan tenkes at de vil fryse den. Takk for svar!
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?Jeg hadde gått for ustekt. Bare å hive den i ovnen eller i fryseren.
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?Så omtenksom du er;-)
![]() |
#9 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?2/3 del stekt tror jeg at jeg ville gått for. Nesten ferdig men litt å gå på for oppvarming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Haster litt: Stekt, halvstekt eller ustekt lasagne?Ustekt. Gjerne frossen også.
![]() |
|
|