|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Er det dumt å midlertidig reparere med sånn fyllmasse man fyller i dekket?Jeg har punktert, POFF, og vi har ikke reservedekk, men et sånt "kit" der man fyller en fyllmasse inn i selve dekket, sånn at man kjøre til verksted for dekkbytte.
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det dumt å midlertidig reparere med sånn fyllmasse man fyller i dekket?Tror dekket blir ødelagt (aner ikke hvor jeg har det fra), så om du kan få det til dekkverksted uten hadde jeg gjort det.
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det dumt å midlertidig reparere med sånn fyllmasse man fyller i dekket?Er det et lite hull kan man ofte komme seg Eg stykke ved å bare fylle dekket igjen med luft. Det har jeg gjort flere ganger med dekk som kunne plugges. Luften holder 10-20 min nok til at dekket ikke skades eller er farlig å kjøre med. Vi har en enkel pumpe som kan kobles til bilen. Kjøpt på biltema eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det dumt å midlertidig reparere med sånn fyllmasse man fyller i dekket?Jeg punkterte tidligere i år. Og da plugget han som kom med servicebilen dekket. Trengte ikke å ha den på verksted. Forsikringen dekket det hele.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det dumt å midlertidig reparere med sånn fyllmasse man fyller i dekket?
Jøss, er det lov? Det står Max 200 km på KIT-et...
![]() |
#9 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det dumt å midlertidig reparere med sånn fyllmasse man fyller i dekket?Jeg har punktert og brukt fyllmasse, og synes eneste bakdel var at jeg ikke kunne kjøre fortere enn 80 km/t på E6 nord for Oslo på vei hjem fra jobb og til verkstedet.
![]() |
#10 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Er det dumt å midlertidig reparere med sånn fyllmasse man fyller i dekket?Du kan også ta av dekket og kjøre det til verkstedet i en annen bil. Sette på et sommerdekk så lenge evt.
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det dumt å midlertidig reparere med sånn fyllmasse man fyller i dekket?Ah, det var nyttig, da tror jeg vi prøver skum i morgen. Vi må bare orke, det virket som et helsikes plunder.
![]() |
|
|