|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Hva slags app til organisasjon?Finnes det en smart app som man kan bruke i organisasjoner, så man kan kutte ned på de evinnelige mailene og facebookgruppene, men ha alt samlet? Gjerne noe som kan integreres med Vipps for kontingent.
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags app til organisasjon?Spond?
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva slags app til organisasjon?Spond fungerer veldig greit til innkalling til arrangementer, men er ikke så egnet for diskusjoner og tilbakemeldinger.
![]() |
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva slags app til organisasjon?
I den ene gruppa (fotball G07) jeg har i Spond kan jeg opprette innlegg, med meldinger, bilder, avstemminger etc. I den andre (fotball J04) kan jeg ikke, der kan jeg bare svare på innlegg eller arrangement som treneren oppretter. Så det ser ut som noe administrator av gruppa kan stille inn?
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva slags app til organisasjon?Jeg vet ikke om noen sånne, men husk i alle fall å sjekke om appen virker på alle de telefonene den trenger å virke på.
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva slags app til organisasjon?
Er det sagt at folk ikke responderer? Var ikke poenget bare å samle alt i en infokanal, i stedet for å ha noe på SMS, noe på e-post og noe på ymse fb-grupper? Fordelen med apper som Spond er at folk som av ulike grunner ikke ønsker å ha fb-konto slipper å tvinges til dette eller stå utenfor.
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva slags app til organisasjon?Problemet er ikke manglende respons, problemet er at det blir for mange parallelle kanaler. Vi tester ut BAND nå, den ser ut til å funke bra. Skal sjekke med DnB om vi kan sende ut vipps-krav via den.
![]() |
|
|