|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Norwegian i skoleferieneVi er en familie på fem, og blir nå bundet til et feriested i sør-England fremover, der Norwegian blir det mest naturlige flyselskapet. Dette er fordi det går direktetog fra Gatwick til ganske nært der vi skal være, og byttene med bagasje blir enklere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Norwegian i skoleferieneDe har i alle fall billetter liggende ute frem til første uken i mai 2019. Så det tyder på at de slipper dem nesten et år i forkant? Høstferiebilletter gjetter jeg at dere er for sent ute til å få rimelige, dessverre - i alle fall blir jeg overrasket hvis de legger ut flere, billigere billetter mellom nå og oktober. (Men hvis dere kan dra tirsdag i høstferien i stedet for å ta en hel uke, blir det veldig mye billigere, da.)
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Norwegian i skoleferieneNorwegian legger ut billetter til minst 11 måneder frem i tid, tror jeg? Dere ee nok litt sent ute for de helt gode tilbudene. Vi fløy Norwegian i forbindelse med høstferien i fjor, og da bestilte vi så snart billettene ble lagt ut. De ble ikke billigere i mellomtiden.
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Norwegian i skoleferieneDet har variert litt faktisk, alt fra 6 til 11 mnd før avreise. De har ikke alltid sluppet billigbillettene først heller. I fjor opplevde vi billettpriser på 3.499,- pp 9 måneder før og 2.499,- noen uker før avreise. Jeg har dessverre ikke nerver til å vente så lenge.
![]() |
#5 |
Earthling
![]() Sv: Norwegian i skoleferieneTakk, alle sammen! Det blir en litt annen bestillingsrytme enn jeg er vant med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Norwegian i skoleferieneDa vi reiste til Tyrkia med Norwegian så var det ca 11-12 mnd i forkant at de slapp billettene. Det som var meste dritt, hvert år, var at de streika hver gang vi skulle ut å fly, i begynnelsen av juli. Vi visste aldri om vi kom oss avgårde eller ikke.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian i skoleferiene16000,- var jo ikke så gale. Her til hytta på Kreta er de rådyre.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norwegian i skoleferieneIkke helt det du spør om, men hvis BA er billigere - har du sjekket National Express-bussene? Det er jo litt kjipere med buss enn tog, men de har stort nettverk og en million ruter fra Heathrow. Helt OK busser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Earthling
![]() Sv: Norwegian i skoleferieneOg nå har jeg søkt litt, og funnet en grei måte til feriestedet fra Heathrow alikevel. Bra å ha flere muligheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Earthling
![]() Sv: Norwegian i skoleferiene
Jeg så ikke innlegget ditt før nå, men ja, National Express blir absolutt et alternativ. Buss til tog osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|