|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Color festivalMannen og jeg skal på en mini- bryllupsreise i morgen. Mest for å nyte hvernadre og litt spa. Er det noen her som har reist med fantasy båten? Hvordan er "kles-kodene" til middagene på kvelden? Ser jo på internett sidene at noen av restaurantene er litt, tja formelle..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Color festivalDet er forskjell på Fantasy og Festival ...... stor forskjell.
![]() |
![]() |
#3 |
Tre små T
![]() Sv: Color festivalHmmm tidlig ammetåke ja...er fantasy vi skal med da.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Color festivalVi har vært noen turer med Fantasy
![]() |
#5 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Color festivalGod tur, Jinx!
![]() |
#7 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Color festivalVi skal snart med den båten. Vi skal til Kiel. Gjett om jeg skal ta SPA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Color festival
Må man ha med noe spesielt av badetøy/undertøy når en skal ta SPA? Aldri gjort det før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Color festivalSkal du få massasje kan det jo være ålreit å ha undertøy som er fint nok til at fremmede kan se det. Du får utdelt morgenkåpe og håndklær. Spa-avdelingen har i tillegg boblebad, og da trenger du badetøy. Og så er det en treningsavdeling inne på spa-avdelingen, og i så fall trenger du treningstøy. Det er også et lite "vannland", men hvis dere skal reise uten barn er det kanskje ikke fullt så aktuelt.
![]() |
![]() |
#10 |
♥
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Color festival
Det vet jeg ikke selv. Vi skal til høsten. Gleder meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tre små T
![]() Sv: Color festivalDa har vi kommet hjem . En toppers tur, svidd av 5000,- på 2 dager. egentlig ikke kjøpt emg noe, og spa og lugarer var forhåndsbetalt..... Så det ble dyyyyyyyyyrt....Anbefaler dere som skal dit og forhåndsbestille spa, det var nesten fullt 2 uker før vi reiste. Vi kom dit fullt påkledd, inne på rommet kledde jeg av meg, hadde på truse og lå under et håndkle. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|