Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Color festival

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 20:00   #1
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Color festival

Mannen og jeg skal på en mini- bryllupsreise i morgen. Mest for å nyte hvernadre og litt spa. Er det noen her som har reist med fantasy båten? Hvordan er "kles-kodene" til middagene på kvelden? Ser jo på internett sidene at noen av restaurantene er litt, tja formelle.....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 21:22   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Color festival

Det er forskjell på Fantasy og Festival ...... stor forskjell.

Fantasy går til Kiel, og er virkelig fin. Man pynter seg litt til middag, men ikke veldig mye. Spaavdelingen er ålreit, bare pass på å ikke ligge tre runder i massasjestolene. Det gjorde jeg og ryggen ble helt ødelagt.

Festival går til Fredrikshavn (eller er det Hirsthals ..... det er i hvert fall i Danmark). Disse båtene har MYE rølp.

Som kjæresteferie anbefaler jeg gjerne Fantasy, men ville styrt unna Festival. Det er ikke superbillig ombord, men det er en koselig tur.

Gammel 13-07-07, 21:31   #3
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm tidlig ammetåke ja...er fantasy vi skal med da....

Gammel 13-07-07, 21:40   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vi har vært noen turer med Fantasy
Kjempeflott båt

Spiste i den store restauranten med de høye panoramavinduene mot sjøen
Pyntet oss, men ikke stivpyntet
Jeg hadde bukse rog en fin topp ettersom jeg husker

Det er også flere mindre formelle restauranter,pizza,tapas etc etc

god tur

Gammel 14-07-07, 08:51   #5
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

God tur, Jinx!
Kos dere kjempemasse!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 11:09   #6
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Håper dere får en kjempefin tur. Kos dere masse.

Gammel 14-07-07, 15:36   #7
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Vi skal snart med den båten. Vi skal til Kiel. Gjett om jeg skal ta SPA.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 16:24   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Vi skal snart med den båten. Vi skal til Kiel. Gjett om jeg skal ta SPA.

Må man ha med noe spesielt av badetøy/undertøy når en skal ta SPA? Aldri gjort det før. Men vi skal reise med Fantasy om litt over en måned uten barn. Da får jeg teste det. Den ene helga i året vi er begge på tur sammen uten barn. Gleder meg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 18:15   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal du få massasje kan det jo være ålreit å ha undertøy som er fint nok til at fremmede kan se det. Du får utdelt morgenkåpe og håndklær. Spa-avdelingen har i tillegg boblebad, og da trenger du badetøy. Og så er det en treningsavdeling inne på spa-avdelingen, og i så fall trenger du treningstøy. Det er også et lite "vannland", men hvis dere skal reise uten barn er det kanskje ikke fullt så aktuelt.

Gammel 15-07-07, 22:23   #10
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Må man ha med noe spesielt av badetøy/undertøy når en skal ta SPA? Aldri gjort det før. Men vi skal reise med Fantasy om litt over en måned uten barn. Da får jeg teste det. Den ene helga i året vi er begge på tur sammen uten barn. Gleder meg.

Det vet jeg ikke selv. Vi skal til høsten. Gleder meg også.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 19:09   #11
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Standard

Da har vi kommet hjem . En toppers tur, svidd av 5000,- på 2 dager. egentlig ikke kjøpt emg noe, og spa og lugarer var forhåndsbetalt..... Så det ble dyyyyyyyyyrt....Anbefaler dere som skal dit og forhåndsbestille spa, det var nesten fullt 2 uker før vi reiste. Vi kom dit fullt påkledd, inne på rommet kledde jeg av meg, hadde på truse og lå under et håndkle.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.