|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Familiekalender?Jeg er på jakt etter en app som hjelper oss å synke alle kalendrene til familiemedlemmene på telefonen (iPhone). Vi bruker gmail alle mann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiekalender?Vi har delt gmail-kalendere. Jeg velger farge tilpasset familiemedlemmene når jeg legger inn kalenderoppføringer.
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Familiekalender?Vi bruker Google kalender til det. Alle har egen farge, og vi sender invitasjoner og påminnelser i hytt og vær til andre i familien som skal delta på det samme. Funker utmerket. Alt av jobb, turer, skole, fritidsaktiviteter, møter etc skrives inn der. Om ikke det står der så er det ingen som har kontroll
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Familiekalender?Vi bruker bare delt kalender i kalender-appen på iPhonen. Hver kalender har egen farge. Det funker ikke for meg å operere med forskjellige apper og kalendere. Alt må inn i samme kalenderen.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Familiekalender?Vi bruker også gmail-kalender. Enn så lenge er det bare mannen og jeg som legger inn og så deler vi med mellomste (det var han som hadde behov). Det fine er at jeg på telefonen får opp både gmail-kalenderen og jobbkalenderen.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiekalender?Takk for svar! Da blir det felles googlekalendre, inntil noen utvikler en app som tar det et skritt lenger |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiekalender?
Ja, det var det som var veldig bra med tiny-kalenderen. Den samlet alle de eksisterende til èn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Familiekalender?Her er det jeg som legger inn i Googlekalenderen og deler med de som er involvert. Mannen gidder ikke men godtar forespørselene. Prøver å lære opp eldstemann også.
![]() |
#11 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Familiekalender?Google her også. Her ligger min, guttas, fotballen og ishockey. Og de kalendrene vi eier selv, så kan jeg velge for hvilken det gjelder når jeg legger inn en ny "oppgave" og velge farge.
![]() |
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Familiekalender?Vi bruker Google. Det fungerer fint. Vi var ikke så avansert bruk så mulig vi egentlig burde savne noen funksjoner.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Familiekalender?Jeg må dra opp denne, og høre hva folk bruker nå.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Familiekalender?Vi har brukt min familie. Mannen inviterte meg til Picniic - han valgte den fordi alt fra min familie kunne overføres til denne kalenderen.
![]() |
#15 |
Ok, synes du den fungerer som «min familie»? Jeg ser at utseende er likt, jeg får kanskje teste.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiekalender?Jeg bruker appen WeekCalendar og synkroniserer inn gmail-kalendrene og outlook-kalendrene. Hver person har sin farge. Det jeg liker best med denne er at jeg ser hele uka man-søn som kolonner i samme bilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Jeg testet nå, og alt jeg overførte ble liggende uten «riktig person» her hos oss, så da utgikk den fordelen. Jeg skal teste litt andre muligheter, og se hvilken vi ender på. Kanskje vi bare må bli enige om en fargekoding i familien først som sist, og bruke Google eller icloud sin.
![]() |
|
|