|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2018
![]() |
![]() Plass i Opel insignia sports tourer 2010. Ny bil?Hei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Plass i Opel insignia sports tourer 2010. Ny bil?Bruktbil opptil 300.000, da ville jeg sett på familiestasjonsvogner. Dere skal sikkert ha med vogn og pulk og masse stæsj i ganske mange framover? Jeg ville sett på passat og mondeo, og avensis forsåvidt, men den har mindre bagasjeplass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plass i Opel insignia sports tourer 2010. Ny bil?Mercedes E-klasse er nok blant de aller største personbilene (sedan og stasjonsvogn). Du må nok noen årsmodeller bakover for å finne en i det prisintervallet du oppgir, men det ligger en på Finn som matcher kriteriene dine: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=118189866
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plass i Opel insignia sports tourer 2010. Ny bil?Honda crv. Bagasjerommet er himmelsk og det er god plass bak til seter og bein og lange legger osv.
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Plass i Opel insignia sports tourer 2010. Ny bil?Vi har ein Nissan Quasqai og den er latterlig liten på innsida til å vere så stor som den er på utsida. Så den ville eg styrt unna, viss bagasjeplass er eit kriterium.
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2018
![]() |
![]() Sv: Plass i Opel insignia sports tourer 2010. Ny bil?Så hyggelig at så mange svarer. Det setter jeg pris på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plass i Opel insignia sports tourer 2010. Ny bil?De "vanlige familiestasjonsvognene" ellers blir vel ikke så veldig forskjellig når det gjelder bagasjeplass - tenker da f.eks. Passat og Mondeo. Superb vil potensielt gi noe bedre bakseteplass. Bagasjeromsmessig blir det vel som en del andre i segmentet.
![]() |
Emneord |
bil, plassmangel |
|
|