|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Det er så vanskelig med shorts!Jeg har en stor og rund rumpe, og selv om det er greit nok det, så ser jeg så kårni ut i shorts. Men shorts er unektelig praktisk da. Jeg kunne tenke meg en til tur i skogen og hagearbeid, som ikke klemmer noe sted, og som er sånn passe fin. Jeg er IKKE komfy i kort shorts, men syns at de blir rare om de blir for lange også.
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg liker sånne tynne vide bomullsknebukser de typisk selger på Cubus. Har tjukk mage, lår, rumpe og det ser man uansett. Jeg blåser i det, for jeg liker shorts.
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Sjekket ut Boden sine Richmond shorts? Jeg synes de er helt supre, man kan velge lengde på buksebeinet så jeg har en happyfarget 4 in og en mer dempet 6 in.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!
De var ikke dumme! Blir det veldig dyrt å bestille fra England?
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg kjøpte noen på Lindex i fjor som jeg tror jeg ser bra ut i.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg har en fin og utrolig deilig shorts fra Columbia kjøpt på XXL i fjord. Svart med litt stretch. Super lengde sånn litt nedenfor midt på låret! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Kjøpte på KappAhl i fjor, litt sånn halvlange.
![]() |
#12 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Melder meg inn i shorts er vanskelig klubben og etter tråd ifjor endte jeg opp med å bestille noen fra Ellos av alle steder. Brukes kun hjemme og på hytta da, jeg føler meg ikke så vel i shorts at jeg farter rundt.
![]() |
#13 |
This is normal!
|
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg har gitt opp shorts og bruker turskjørt og løpeskjørt i stedet.
![]() |
![]() |
#14 |
Trøtt
|
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!
Jeg har to par fra Columbia viser det seg. Begge er tynne og deilige med masse stretch, en til midt på låret og en til kneet. De er allikevel medt turshorts eller hagearbeidsshorts.
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg kjøpte en ok en hos Vero Moda. Den er riktignok ganske kort, men vid og med god strecht. Har lagt på meg 10 kg og er heller ikke komfortabel i (for) korte og trange shortser lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg har endt opp med enten veldig korte (og bruker de da mest hjemme, i skogen eller på stranda) eller knelange i ymse utforminger. Hvis de stopper et eller annet sted på låret så blir det bare veldig rart, syns jeg.
![]() |
#17 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg har disse to fra Stormberg, og det er de eneste (relativt) korte shortsene jeg har vært komfortabel med. Veldig fin passform (til meg, som også har rumpe), og behagelig stoff. Den ene er litt sprelsk i fargen, men jeg liker den. Nå koster de visst ingenting heller.
![]() |
#18 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg kjøpte en tynn vid shorts på Cubus. Mulig den er kort, men jeg slipper å vlege mellom trangt på lårene eller for stort i livet.
![]() |
#19 |
*_*
|
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!Cargoshorts med damesnitt er gode å ha på og har fin passform, synes jeg. Ligner litt på de fra stormberg, men mindre seileraktige i stilen.
![]() |
![]() |
#20 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Det er så vanskelig med shorts!For min del bunner mitt store shorts-hat i en 27 år gammel misforståelse (= at beina mine er stygge). Det er likevel veldig vanskelig for meg å tilgi shorts/bein og bare begynne med å bruke det. Har to jeg bruker på fjellet, men da setter jeg meg ikke ned.
![]() |
|
|