|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Hellig birmaEldste pusen vår ble påkjørt i går, og jeg kjenner at vi må he en katt til. Blir stusselig med bare en gående her. Jeg synes hellig birma er så fin! Er det noen her som kjenner den rasen? Går den godt sammen med andre katter? Hvordan er pelsstellet? Kan den være ute? Noen som har oppdretter å anbefale?
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hellig birmaSå trist med katten som ble påkjørt.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hellig birmaSett på ragdoll og? De er omtrent like, men ragdolls er litt større og pelsen er silkemyk så den floker omtrent aldri. Vår er 7 år og jeg måtte klippe av to små i vinter, det er første gang.
![]() |
#6 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hellig birmaMen... men.... hva med alle de hjemløse som trenger hjem i disse dager? I fosterhjem og hjelpesentre over hele landet bor det fantastiske katter uten stamtavle, og med å gi en slik katt et nytt hjem bidrar man med penger til å hjelpe flere, og skaper plass til at en ny kan reddes. Raillkatter er bare så undervurdert! <3
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hellig birmaVi har en har en Hellig Birma.
Sist redigert av Niobe : 05-06-18 kl 01:50. Årsak: i |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|