|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Jeg blir så opprørt! (Spilleavhengighet, omsorgssvikt, Dagbladet)Det er mye snakk opp spilleavhengighet og pengespill, men jaggu kan en bli avhengig av andre spill også... |
![]() |
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg blir så opprørt!Huff - det er klart at all slags avhengighet som går ut over omsorgen for egne barn er alvorlig. Nå er det ingen som vet hvor utbredt denne typen spillavhengighet er hos norske foreldre. Eller vi vet vel at en del fedre er litt utover normalt opptatt av spill.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg blir så opprørt!Uff, slikt noe er kjempetrist, men noe sier meg at disse to neppe hadde vært ideelle omsorgspersoner uavhengig av dataspillet...
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg blir så opprørt!De fleste av oss innser at man ikke kan gjøre hva man vil til en hver tid når man får barn, men hos disse foreldrene har det skjedd en glipp.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Jeg blir så opprørt! (Spilleavhengighet, omsogssvikt, Dagbladet)Jeg synes det er helt utrolig at de kan ignorere ungene på den måten. Helt ubegripelig.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg blir så opprørt!
Dette rystet meg også. Det er flere enn foreldrene som har sviktet her... Trist at det er mulig å leve så isolert fra omverdenen at slikt kan skje |
![]() |
![]() |
|
|