|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor mye kan jeg ta for dette?Jeg tømmer loftet nå og lurer på om noen vet hva jeg kan ta for dette?: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kan jeg ta for dette?Det som er vanlig er å se ny pris på samme vare og deler den på 2, minst.
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•´*•.¸(*•.¸♥Gutt 99-01 og 03♥¸.•*´)¸.•*´ Sist redigert av Michayla : 17-07-07 kl 15:17. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hvor mye kan jeg ta for dette?
Takk, det var et godt utgangspunkt. Vogna har nok falt noe mer, for den er jo brukt endel. regner med at folk på Finn.no byr det de vil betale, så jeg får sette en pris og ta det derfra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor mye kan jeg ta for dette?Økonomisk for deg ser jeg for meg at du får mere igjen for å selge en og en ting, men for å bli kvitt alt kan det jo være greit å sette en samlesum på hele kalaset også da. Da gjerne en del billigere enn om de skulle ha kjøpt hver ting for seg.
|
|
|
#5 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kan jeg ta for dette?OTH er visst fortsatt poppis, så du burde kunne få ihvertfall halv pris på vognen, især med så mye tilbehør.
|
|
|
#6 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hvor mye kan jeg ta for dette?OTH vil være poppis lenge, tror jeg - rett og slett fordi det er en dritbra vogn, ikke bare en hype. Så hvis den er ordentlig pent brukt, tror jeg nok jeg ville gitt halv pris for den, selv om den er nesten tre år gammel.
|
|
|
#7 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hvor mye kan jeg ta for dette?Prøver meg på halv pris for vogna. Det er en bumperbar også, som jeg har kjøpt utenom. Er egentlig veldig glad i den, men lillesøster bruker ikke vogn lengre, og hvis jeg sitter med dette veldig lenge blir det jo helt utdatert. |
|
|
|
![]() |
|
|