|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan man grille på Hunderfossen?Ha med engangsgrill eller noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man grille på Hunderfossen?Man kunne det for cirka ti år siden, om det gjelder fortsatt vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Kan man grille på Hunderfossen?Ja, det er mange griller innerst i parken, ved energisenteret. Gassgriller uten kostnader.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Kan man grille på Hunderfossen?Vær obs på at det kan være ganske mange der i perioder. Sånn typisk i 12 tiden er det veldig fullt.
![]() |
#5 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man grille på Hunderfossen?Jeg tror nok ikke det er lov med engangsgrill - men det er et stort grillområde der, som Mex sier.
![]() |
#7 |
Tankefull
|
![]() Sv: Kan man grille på Hunderfossen?https://www.facebook.com/pg/Hunderfossen/reviews/
![]() |
#8 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan man grille på Hunderfossen?Grillene er alltid tilgjengelig. Pleier å være mye folk der, så grill på ugunstig tidspunkt.
![]() |
|
|