Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-07, 14:04   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Valgomaten

Og for å gjøre det litt gøy; svar først hva du har tenkt å stemme, ta testen og se om det ble det samme!

Gammel 18-07-07, 14:05   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Jeg har tenkt å stemme SV.

Skal ta testen og se om den er enig.

Gammel 18-07-07, 14:11   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Sosialistisk Venstreparti
Sosialistisk Venstreparti er et sosialistisk parti, som lover god og gratis oppvekst. Norge skal være foregangsland i miljøsaker.

Slik ble din profil

85 % | Sosialistisk Venstreparti

84 % | Rød Valgallianse

52 % | Arbeiderpartiet

48 % | Venstre

45 % | Senterpartiet

34 % | Kristelig Folkeparti

8 % | Høyre

5 % | Fremskrittspartiet

Jeg er overrasket over at jeg er såpass enig med RV. Men nå var sakene som man ble spurt om ikke de sakene der RV/Rødt er mest sinnsvake. Ellers går vel det store skillet på at jeg er positiv til skattlegging, negativ til privatisering og opptatt av miljø.

Gammel 18-07-07, 14:08   #4
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp, testen påstår at jeg bør stemme som jeg har tenkt. Det blir nok SV denne gangen også.

Gammel 18-07-07, 14:13   #5
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Valgomaten og jeg er enige om H.

Gammel 18-07-07, 14:13   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har som vanlig tenkt å stemme på Venstre.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 15:24   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har som vanlig tenkt å stemme på Venstre.

Som sagt...

Sitat:

Venstre
Venstre er et liberalt sentrumsparti som vil ha lavere skatter, sterk offentlig sektor og høye avgifter på forurensning.

Slik ble din profil

Venstre: 51 %| Venstre

....

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 15:28   #8
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det ble som forventet: SV

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 14:15   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke hva jeg skal stemme. I år har jeg tenkt å gjøre litt forarbeid før jeg stemmer og ikke bare stemme AP av gammel vane.
Skal ta testen nå.

Gammel 18-07-07, 14:19   #10
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Venstre: 55 %
Sosialistisk Venstreparti: 52 %
Arbeiderpartiet: 51 %
Rød Valgallianse:41 %
Høyre: 36 %
Senterpartiet: 35 %
Kristelig Folkeparti: 32 %
Fremskrittspartiet: 20

Har pleid å stå mellom AP og SV, men Venstre har jeg altså aldri vurderet. Vet ikke helt hva de står for heller, kanskje jeg burde sette meg inn i det? (Jeg pleier ikke å være særlig enig med noen partier i slike tester...)

Sist redigert av Anuk : 18-07-07 kl 17:18.
Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 14:24   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm... Jeg vet ikke helt hva jeg skal si... Jeg kan like gjerne stemme Frp som V eller SV, liksom? Jeg nekter å godta det. Jeg må begynne å mene noe annet enn det jeg mener tror jeg.

Slik ble din profil
Venstre:

48 %| Venstre:

47 %| Sosialistisk Venstreparti

47 %| Fremskrittspartiet:

46 %| Senterpartiet

42 %| Høyre

38 %| Rød Valgallianse

32 %| Arbeiderpartiet

28 %| Kristelig Folkeparti

Gammel 18-07-07, 14:44   #12
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har tenkt å stemme SV. Nå skal jeg ta testen.

Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 14:47   #13
Albertine
Passiv

Standard

Slik ble din profil
Rød Valgallianse: 68 % | Rød Valgallianse
Sosialistisk Venstreparti: 65 % | Sosialistisk Venstreparti
Venstre: 48 % | Venstre
Senterpartiet: 41 % | Senterpartiet
Kristelig Folkeparti: 38 % | Kristelig Folkeparti
Arbeiderpartiet:37 % | Arbeiderpartiet
Fremskrittspartiet: 14 % | Fremskrittspartiet
Høyre: 8 % | Høyre

Akkurat ja. Hadde ikke trodd at FrP skulle gå forbi Høyre...

Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 14:56   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Og det er det jeg skal stemme også..

Det som trekker meg ned er nok at jeg ikke er enig på et par punkter, men de er den som matcher mine meninger mest.
( jeg er ikke religiøs)

Slik ble din profil Kristelig Folkeparti: 55 %
Sosialistisk Venstreparti: 52 %
Rød Valgallianse: 48 %
Senterpartiet: 41 %
Arbeiderpartiet: 36 %
Venstre: 33 %
Fremskrittspartiet: 33 %
Høyre: 27 %

Gammel 18-07-07, 14:56   #15
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Testen og jeg er helt enige, men det visste jeg jo.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 15:04   #16
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slik ble din profilRød Valgallianse:

46 %| Rød ValgallianseSosialistisk Venstreparti:

44 %| Sosialistisk VenstrepartiArbeiderpartiet:

43 %| ArbeiderpartietKristelig Folkeparti:

37 %| Kristelig FolkepartiVenstre:

34 %| VenstreSenterpartiet:

31 %| SenterpartietHøyre:

26 %| HøyreFremskrittspartiet:

14 %| Fremskrittspartiet

RV faktisk?!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 15:04   #17
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Huff da. Testen og jeg blir ikke helt enige.. sukk.

Gammel 18-07-07, 15:06   #18
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvem fortjener din stemme til høsten? (test)

Jeg skal stemme SV.
*tar testen*

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 15:04   #19
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ble som forventet. Men jeg er ikke sikker på om jeg skal stemme RV eller SV. Det får tiden vise.

Slik ble din profil Sosialistisk Venstreparti:

58 % | Sosialistisk Venstreparti Rød Valgallianse:

55 % | Rød Valgallianse Venstre:

39 % | Venstre Arbeiderpartiet:

37 % | Arbeiderpartiet Senterpartiet:

31 % | Senterpartiet Kristelig Folkeparti:

28 % | Kristelig Folkeparti Høyre:

25 % | Høyre Fremskrittspartiet:

21 % | Fremskrittspartiet

Gammel 18-07-07, 15:07   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, jeg fikk det samme som jeg planlegger å stemme: Venstre.

Slik ble din profilVenstre:

65 %| VenstreSosialistisk Venstreparti:

59 %| Sosialistisk VenstrepartiRød Valgallianse:

45 %| Rød ValgallianseArbeiderpartiet:

40 %| ArbeiderpartietKristelig Folkeparti:

37 %| Kristelig FolkepartiHøyre:

36 %| HøyreSenterpartiet:

31 %| SenterpartietFremskrittspartiet:

22 %| Fremskrittspartiet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.