|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?Jeg har en deilig sofa med slitte trekk. Ønsker meg nye, eller nye brukte. Vet om bemz-siden, men det er for dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?Du har vel Dekoria også, men jeg aner ikke om de er billigere enn Bemz.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?Finnes visst masse greier på nett ser jeg, når jeg først begynner å søke. Hm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?Vi har en gammel Ektorp sovesofa fra Ikea som vi har bestilt nytt trekk til på ebay. Det sys i Kina i dette øyeblikk. Det koster riktignok litt, så det er en avveining opp mot ny sofa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?
Jeg skulle i sin tid kjøpe nye trekk til to Ektorp-sofaer, men endte med å selge dem og kjøpe brukte i fargen jeg ønsket meg. Langt billigere!
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
Ja. Med mindre man har en god Ektorp sovesofa som oss. Denne har gått ut, og er ganske bra til å være en sovesofa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det kan tenkes at vi ender med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe nye trekk til Karlstad hjørnesofa fra IKEA?50% på Bolia Hanna sofa nå. så ut som den var i rosaish fløyel ihvertfall |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|