|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Vi skal bytte ut stolene i salongen, og jeg trenger inspirasjon. Vi ser etter noen som er ganske luftige, komfortable (selvsagt) og vakre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)De så fine ut, men er de gode å sitte i? Armlener er ikke så viktig spør du meg. Har selv en lenestol uten armlener, og sitter godt i den. Jeg synes det er mer viktig med hodestøtte.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Jeg er glad i Falcon stoler, men de er kanskje for retro. Vet ikke om de produseres lenger.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Eva, eller denne: https://www.krosby.no/produkter/stue...laminett-stol/
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)De lenestolene som vi bruker mest er Le Corbusiers og de har ikke armlenene, men det savner man ikke i dem, syns jeg. Vi bruker dem mye, men det blir jo også en annen sittestilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Kjenner noen som har disse (evt noen som ligner), gode å sitte i og lette. Saueskinnet gjør dem litt annerledes. https://www.trademax.no/møbler/lenes...224456-v156946 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Tusen takk for mange flotte forslag så langt.
De er gode å sitte i, men jeg vet ikke hvordan de er å sitte i lenge.
Njei. De er flotte, men ikke helt oss.
Mannen liker disse, men jeg er ikke overbevist. De blir dessuten for høye i ryggen. Vi trenger noensom er lavere i denne delen av stua.
Det er en av de vi vurderer, men jeg ønsker meg en Lamino lenestol på sikt, og jeg vil helst ikke ha «et komplett sett»..
Jeg ser ikke bildet, men er det liggestolene? De tror jeg ikke egner seg så godt til salongbruk. Jeg ser ikke helt for meg min mor innta søndagskaffen i en slik.
Å, guri! Den ser helt fantastisk ut.
De ligner veldig på Laminoen som jeg ønsker meg. Kjempefin, men igjen: for høy til å brukes i salongen vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Ja, liggetsolene/chaise loungene. Jeg skjønte at de ikke er helt det dere er ute etter, men ville bare poengtere at det kan gå veldig greit uten armlener også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bare sær
Jeg vet ikke om noen fysisk butikk som har dem. Fant dem da jeg lette etter stoler for moren min, si gjerne fra om du finner et sted.
![]() |
#13 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Jeg er veldig fornøyd med seventy stolene vi har. De er veldig gode å sitte i, hodet og nakken har støtte. Sofaen vår er samme stil som deres, bare annen farge
![]() |
#14 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
#16 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Ogi fra BoConcept i konjakkskinn. 😍😍
![]() |
#17 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Den er nydelig!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Syns disse fra Ikea også er veldig fine og nette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilke stoler skal vi ha i stua (salong, ikke spisestue)Den var fin, Fjong! Jeg liker godt de IKEAstolene de har hentet frem fra glemselen, spesielt femitallsklassikeren Ekenäset:
![]() |
|
|