Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterluer, halser og votter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 21:23   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinterluer, halser og votter

Det er mye å tenke på før podens første barnehagevinter (han er halvannet nå). Sko og dress er i hus, og foreløpig brukes lue og etterhvert vanter fra i vår. Men jeg har begynt å gruble over vinteren. Synes disse finlandshettene som er foret og ganske tykke fra Troll og Reima ser fine ut, ser ut som de sitter godt og de er jo samtidig skjerf. Men er de tykke nok for hele vinteren? Går an å starte med dem kanskje? Man vet jo aldri hvordan vinteren i Oslo blir. Noen erfaringer? Jeg trenger også vottetips.

Jeg kjøper gjerne billigløsninger, men min erfaring fra ifjor når det gjaldt votter og luer var at jeg endte med en haug billige som satt dårlig, og at det var de dyrere som ble løsningen til slutt uansett. I år har jeg lyst til å kjøpe færre par, og heller satse på at de jeg kjøper er bra.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.