Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vil ha oppholdsvær

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 10:40   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Vil ha oppholdsvær

Nå har jeg "trålet" alle værmeldinger på nettet, og finner ikke en eneste en som lover sol på vestlandet i løpet av uken.

Var en uke på sørlandet med noen dager sol og noen dager regn, men har et stort behov for litt mer oppholdsvær og dager med 18 gr. +.

Vær vennlig å send meg link om dere skulle komme over en med gode værrmeldinger. Jeg er ikke så kravstor, er det meldt pent vær så klarer jeg leve i håpet.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 10:46   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil ha oppholdsvær

Vi har rett og slett en MØKKASOMMER i år! :skrik: Det har regnet hunder og katter i HELE juli, for satan! I går begynte det bra, men så pøsregnet det selvsagt utover ettermiddagen, som vanlig. Nå ser jeg en liiiten blå flekk midt i skylaget her, men det er vel bare lureri.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 11:40   #3
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vil ha oppholdsvær

Er nå ferdig med min ferie. Hatt EN dag med trålende vær, det var på lørdag. Tidenes verste sommer....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 11:48   #4
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha oppholdsvær

Jeg reiser til syden i morgen

MEN jeg håper dere får se solen her hjemme også :grei:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 12:36   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vil ha oppholdsvær

BAre dra på ferie til nordnorge
Vi har supert vær. Etter 1-1 1\2 uke med regn så kom godværet på lørdagen


Det året vi kjøpte huset i 2005 så skulle vi skifta bordkledning, altsåp ta ned etternitt etterisolere og sette på bordkledning. og fikk tatt 2 vegger, skulle begynne på den tredje så kom regnet og det regna i 8 uker i strekk, 14 dager så 1 dag opphold, 3 uker så 2 dager opphold, så bare regn regn regn regn
det var kjiiip.

Så vet godt hvordan dere har det

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 15:30   #6
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha oppholdsvær

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

BAre dra på ferie til nordnorge
Vi har supert vær. Etter 1-1 1\2 uke med regn så kom godværet på lørdagen

Hold godt fast på det fine været i nord. Skal til Alta om 1,5 uke Så bare 3 dager etter vi kommer hjem fra syden, reiser vi til flotte nord!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 15:42   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha oppholdsvær

Holder fast for harde livet. Sol 18 grader, men men ekkel nordavind.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:27   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vil ha oppholdsvær

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Hold godt fast på det fine været i nord. Skal til Alta om 1,5 uke Så bare 3 dager etter vi kommer hjem fra syden, reiser vi til flotte nord!

Skal passe på god været *ler*

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Holder fast for harde livet. Sol 18 grader, men men ekkel nordavind.

Blåser det der?
*knis*
Det var jo noe nytt hehe..
Sorri....
Men når jeg var der for 2 uker siden var det ikke et vindpust



Blåste masse her på lørdagen...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:00   #9
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha oppholdsvær

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Skal passe på god været *ler*

Det er bra! Gleder meg virkelig til å reise nordover uansett vær. Det er så nydelig og så har jeg halve slekten der. Så jeg er halvt nordlending, eller nesten finnmarking rettere sagt. (men jeg bor og snakker Bergensk, men de nordover har en så herlig humor og skjønner ironi, så jeg føler meg virkelig hjemme i "gokk")

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no