Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mett!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 16:15   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Mett!

Uff, nå er jeg veldig mett. Har bakt horn, og måtte jo spise meg halt i hjel..

Men godt var det!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 16:28   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mett!

Å det hørtes godt ut. Ble faktisk sulten jeg nå

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 18:04   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppskriften da menneske? Hvor er oppskriften?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 19:13   #4
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Oppskrift??

Jeg lager nesten ingenting etter oppskrift jeg.

..en slump med lunket vann
1 pk. tørrgjær
en litt lang sprut smør (sånn flytende), pleier å bruke olje..
litt salt
litt sukker
en liten pose (1kg) hvetemel

Heves til dobbel str.
rullet de,
etterhevde til ovnen var varm; 225 grader i ca 15-20 min.
Hihi.. De ble gode, og kjempestore. Lagde bare 8 stk, for da fikk jeg alle på et brett. (lat )!

Gammel 23-07-07, 19:19   #5
Left
Passiv

Standard

Det hørtes kjempegodt ut
Ja ikke å bli alt for mett da, men rundstykker

Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 19:22   #6
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan jeg tenke meg, du er kjempeflink til å lage horn. Og takk for at du la ut oppskriften!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 19:56   #7
cilen

cilen sin avatar

Standard

Gammel 23-07-07, 20:47   #8
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Åh de så gode ut! Tror jeg også hadde spist meg halvt i hjel av sånne…

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.