|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Pilates - noen som driver med det fortsatt?Jeg har akkurat børstet støv av Winsor pilatesdvdn min fra 2005 ... Tenkte jeg skulle gi den et nytt forsøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?Jeg fikk PilatesDVD-en i posten omtrent samme dag som jeg testa positivt, så den har ikke engang fått seg en tur i spilleren enda
![]() |
#4 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?Jeg trener også pilates, men jeg tar timer på apparat eller matte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?trente pilates på treningsentret før jeg ble gravid, hadde tenkt å trene det hjemme fra nå av. Bare ikke kommet så langt
![]() |
#6 |
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?Jeg har pilates på dvd, trygt liggende i et skap.
![]() |
#7 |
ræv med ører
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?Jeg trener ca. fire ganger i uken. Har begynt med Winsor-Pilates fra TV-shop for "tusen år siden", nå bruker jeg mange andre DVD'er, og er fortsatt like hekta. Beste treningsformen, mest effekt. Strålende.
![]() |
#8 |
Teller ned
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?
Trener du kun hjemme? Kunne tenkt meg tips om gode dvd'er. Har Windsor og den er kanskje grei å begynne med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?Jeg leste nylig i avisa om en lokal fysioterapaut som driver pilatesgrupper. Vurderer å melde meg på hos henne dersom jeg får en jobb til høsten.
![]() |
#10 |
ræv med ører
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?
Winsor er super å begynne med! Den beste, faktisk. Etter hvert kan du kjøpe andre, kanskje spesialisere seg på bestemte områder på kroppen som du vil trene. Amazon.com har mye utvalg. Jeg pleier å lese anmeldelsene skrevet av de som allerede har kjøpt, og bruke det som retningssnor.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?Jeg trener pilates jeg! Litt nå når jeg er gravid og ganske mye når jeg ikke er gravid. Syns det er en super treningsform!
![]() |
|
|