|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken mascara er du fornøyd med?Jeg kjøper som oftest rimelig sminke.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Jeg bruker denne gule her for tiden og er godt fornøyd med den https://www.ebay.com/itm/Tonymoly-Do...item84e7dffd46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Ingen
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Jeg brukte YSL babydoll - men den har gått ut av produksjon, nå har jeg en fra lancome som hun dama som hjalp meg på butikken mente var mest lik. Er fornøyd med den og. Max factor ryr helt fryktelig, synes jeg.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Diorshow iconic er jeg omsider kommet frem til.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Jeg har øyenvipper som av en eller annen grunn ikke holder på mascaraen, selv ikke vannfast. Øyenskygge og mascara "raser" av ved lunsjtider, og jeg bruker sminke som jeg syntes er dyr nok. Pt. bruker jeg en vannfast mascara som heter Buxom waterproof, den holder litt lengre enn andre jeg har prøvd, koster ca 200,-.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?YSL volume mascara |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?
Den liker jeg og, men ikke lommeboka så jeg er fornøyd med Max Factor Volume 2000 tror jeg den heter. Brukt den i mange år av de rimeligere mascaraene..
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Lancome Hypnose Waterproof. Sitter på gjennom alt, men er lett å fjerne.
![]() |
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Til hverdags bruker jeg en mascara fra Sensai. Den drysser ikke og irriterer heller ikke øynene mine. Veldig lett å fjerne da den går av med vann.https://www.kicks.no/sensai/makeup/o...scara-black-01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Gikk over fra de dyrere merkene, dior, lancome osv til Max Factor Masterpiece for ca 10 år siden, og har aldri sett meg tilbake. Drysser ikke, er drøy i bruk og tørker ikke inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Jeg bruker vanligvis også den "Volume Million Lashes" fra L'oréal. Fornøyd med den. Er ikke plaget verken med dryssing eller irritasjon. Forrige gang ble det en annen type (samme merke, grønn beholder), den som tilfeldigvis stod i en boks ved kassa på H&M da jeg handlet. Den viste seg å ha en bøyd kost, og det ble bare tøys, jeg greide alltid å kline det utover når jeg tok den på (har jo bare vært mascarabruker i ca 30 år, og plutselig kladdet jeg mer enn 13-åringen min ...). Nå har jeg heldigvis brukt den opp, og er tilbake til den vanlige. Mascaraen var helt grei altså, når den først kom på, det var bare jeg som aldri fikk teken med den kosten. Ikke skjønte jeg poenget med den heller.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 05-03-19 kl 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Jeg veksler mellom Sensai 38* Volumising, som har verdens beste kost, men som sitter i overkant godt, og den nye Sensai Lash Volumizer, som gir mye mer volum og lengde, og som er lettere å fjerne. Begge er ganske dyre, men jeg bruker dem lenge, og for min del er det billigere i lengden enn å stadig prøve nye mascaraer jeg ender opp med å ikke like. Dessuten kjøper jeg dem kun når jeg får 20% rabatt hos Kicks.
![]() |
#15 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?No7 Extreme Lenght vannfast mascara svart som jeg kjøper på Boots apotek. Vet ikke hvem andre som har no7? Hender de har 3 for 2 på dem også. 15-åringen min elsker også denne og vil bare ha den. Samme med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
No7 er et av de egne merkene til Boots.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 05-03-19 kl 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Estee Lauder Double Wear. Lett å legge, holder seg fint, tåler en trening, irriterer ikke, og vaskes bort med vann. Har brukt 38 fra Kanebo i 20 år, men etter en øyeinfeksjon byttet jeg fordi jeg synes Kanebo ikke vaskes bort like lett.
![]() |
#18 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Jeg har landet på Lancome etter å ha prøvd mye forskjellig, både billigere og dyrt. Har prøvd flere av Lancome sine og likt alle, de bare gir ulikt uttrykk. Nå bruker jeg en av de som har hypnose i navnet. Baby doll i tillegg, kanskje? Den gir i hvert fall godt volum, som er det jeg trenger siden jeg har ganske lange, litt tynne vipper.
![]() |
#19 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Lancôme her også, for øyeblikket Hypnôse, men har prøvd flere varianter og likt alle. Bruker den vannfaste hvis det er viktig at den sitter hele dagen.
![]() |
![]() |
#20 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?Takk for tips.
![]() |
|
|