Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er så leiiiiii!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-07, 17:40   #1
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så leiiiiii!

hater verden jeg er så lei av å være kvalm gubben har jeg lyst å kaldkvæle og ungene går meg på nervene.

juhuh 6mnd too go

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 17:42   #2
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Jeg er så leiiiiiih!

Er du gravid?!

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 17:57   #3
Left
Passiv

Standard

Sv: Jeg er så leiiiiiih!

Enten er du premenstruell, eller veldig gravid. Ja - ser i signatur at du er ganske gravid. Hang in there - det er store sjanser for at det blir bedre om kort tid siden du er 3 mnd på vei. Hvis ikke får du bare holde hendene på ryggen, så du ikke gjør noe du vil angre på
Seaband fra apoteket skal visst hjelpe mot kvalme, og ingefær også.

Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 18:23   #4
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er så leiiiiii!

Uff...husker hvordan det var og krysser fingrene for at du kommer deg!

For meg hjalp det med et mørkt knekkebrød med litt gulost.

Men fy f. så jævlig det var. Uff - all medfølelse til deg.

Hang in there!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 00:12   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Ja, da er det bare å sende mann og unger av sted.

Hvilken barnevogn skal du ha ?

Gammel 26-07-07, 00:16   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Usj og æsj...
Men snart er kvalmetiden over, gubben fremstår i et bedre lys og du kan spise og kose deg igjen skal du se.

Lykke til med svangerskapet!

Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 00:20   #7
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Jeg er så leiiiiii!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hvilken barnevogn skal du ha ?

Gammel 26-07-07, 00:25   #8
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ååååh... Grattis så mye med ny barnevogn!!!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 00:34   #9
lil'c
Passiv

Standard

Gammel 28-07-07, 17:41   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Næmmen, er du gravid igjen!?

Gratulerer så mye - håper kvalmen gir seg snart!

Gammel 29-07-07, 12:29   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var du akkurat nygravert da vi møttes første mai, eller?

Grattis med ny vogn!

Gammel 29-07-07, 12:35   #12
lil'c
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Var du akkurat nygravert da vi møttes første mai, eller?

Det må hun jo ha vært, det var rett og slett derfor jeg visste det kom til å komme fler hos deg eria, det var babys-vibbene fra magen din

Gammel 29-07-07, 14:57   #13
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Jeg er så langt inn i margen glad for at jeg aldri skal oppleve gravidkvalme igjen.

Stillongs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 15:00   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min dypeste medfølelse. :dakar:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 13:22   #15
Fantasimamma
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2007
Fantasimamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

masse tørr kjedelig kjeks før jeg gikk opp av senga virka for meg. Men ble nesten 16uker med kjeks, litt lei ja. Men tenk på belønningen din!!!!

Fantasimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.