Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Yaiks! Jeg trenger hjelp med innholdsregister i Word 2007

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 13:04   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Yaiks! Jeg trenger hjelp med innholdsregister i Word 2007

Jeg sitter med et ufattelig irriterende problem. Jeg skal lage innholdsregister i et dokument jeg har skrevet. Jeg har dessverre Word 2007, som gjør meg gal! Jeg har omsider klart å definere fire ulike headinger som skal være med i registeret. Heading nr fire velger imidlertid glatt å utebli. I tillegg er det to heading 3 som ikke vil inn i registeret. Hva skjer? Jeg skjønner ingenting. Jeg har prøvd å definere disse to overskriftene om igjen og om igjen. Men nei da, de blir ikke tatt med. Jeg kan ikke lage innholdsregisteret manuelt, dokumentet er alt for stort til det (over 100 sider).

Er det noen som kan Word 2007? Jeg savner gode, gamle 2003-versjonen, som fulgte med da laptop-en min vandret heden. Alt var så meget bedre før.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 17:48   #2
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yaiks! Jeg trenger hjelp med innholdsregister i Word 2007

Et dokument kan lure deg med flere forskjellige typer av "heading3" slik at bare den ene typen vises.

Har du prøvd å slette de aktuelle overskriftene og legge dem inn på nytt? Evt ta copy/paste på en av de overskriftene som virker, lime de inn der de skal og så endre teksten til det det skal være?

Kan ikke Word2007, altså, baserer meg på årelang word-knoting .

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no