|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Blood DiamondFikk aldri sett den på kino så har sett den på dvd nå, herlighet for en sterk film. Hjalp ikke at mannen spurte om den diamantringen jeg akkurat har fått av han, var like fin nå..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blood diamondFilmen var veldig bra den, ja - så den på kino her i vinter.
![]() |
#3 |
Tre små T
![]() Sv: Blood diamond
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel
|
![]() Sv: Blood DiamondHar også nettopp sett den på Dvd. En meget sterk film ja, og mannen regner med at det ikke står diamanter på ønskelisten fremover.
![]() |
#5 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blood diamond
Resten av filmen var veldig intens og bra, ja - var nesten sliten og uvel etter filmen...
![]() |
#6 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() Re: Sv: Blood diamondJeg synes også den var bra ja, veldig sterk, jeg så den på dvd nå i vinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blood DiamondJeg har ikke fått sett den enda, men har veldig lyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blood DiamondOg så må jeg bare legge til at jeg synes Leonardo di Caprio er en kjempeflink skuespiller. Ikke kjekk eller sexy, men rett og slett dritflink i alle filmer han har spilt i. Han kan jo tolke alle slags roller (i motsetning til f.eks Julia Roberts og Hugh Grant). |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Blood DiamondHar den i hylla, og har ikke sett den ennå. Holder på å kvinne meg opp. Heldigvis har jeg alltid vært klar på at jeg ikke vil ha diamanter, noe jeg har arvet etter min far bl.a., så den klumpen i magen slipper jeg ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Blood DiamondNei, nei, den filmen synes jeg var helt ulogisk og ikke hang på greip i det hele tatt. (En helt annen ting er at det peker på problemer i forhold til etisk handel, og det er helt klart et problem.)
![]() |
#11 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Blood Diamond
Enig. Overraskende nok har barnestjernen utviklet seg utrolig bra. Alltid likt han. Og filmen var sterk og absolutt verdt pengene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Blood DiamondHar akkurat sett den. DiCaprio var ganske god i den filmen. Den åpnet veldig sterkt, men jeg syns den på en god måte satte fokuset på mye av de afrikanske landenes "ubehageligheter".
![]() |
|
|