Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Min datter sitter værfast på en holme...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-07, 14:10   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Min datter sitter værfast på en holme...

...i mommo og morfars seilebåt.

De skulle egentlig gå med båten inn til der hvor svigers bor, og levere henne der. De prøvde å gå fra holmen de var på, men etter at vinden stakk av med gummi-jollen, og halvparten av glassene ramla ut av skapet og knuste, så måtte de bare gi opp og søke ly på en ny holme.

Snakket med mamma nå, og hørte at de koste seg med Thimon og Pumba film, spill, og god mat. "Mamma, det blåser kjempemasse, og robåten forsvant!" var der ei lita ei som ropte! Vinden hadde tatt tak i jolla, og rett og slett slitt av tauen! Det sier litt om hvor gale det er... Men de ligger trygt og godt i sundet på holmen, og har nok av både mat og drikke, tv og i det hele tatt, så de klarer seg der noen dager om de må. Men de regner med å kunne gå videre i kveld når vinden løyer. Hurra for vestlandssommeren 07!

Gladmat-festivalen er også avlyst i dag. Går du på vågen nå, så risikerer du å få et telt i hodet!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 14:19   #2
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min datter sitter værfast på en holme...

Uffda.
Men det går helt sikkert bra.
Sikkert en opplevelse du får høre om noen ganger.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 14:22   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min datter sitter værfast på en holme...

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Uffda.
Men det går helt sikkert bra.
Sikkert en opplevelse du får høre om noen ganger.

Hun hadde det helt fint hun. Hørte hun lo og skravlet i bakgrunnen. Var vist kjempespennende og sitte på dekk under presenningen og se på bølgene ute på havet. (De ligger inne i et sund, så det blåser ikke så mye akkurat der, men de har god utsikt utover havet.) Så lenge hun er sammen med foreldrene mine, så er jeg ikke redd i det hele tatt. De er erfarne sjøfolk begge to, og har faktisk seilt over "sletta" (Havgapet mellom haugesund og Stavanger som er kjent for hardt vær og store bølger) i storm med orkan i kastene, så de har vært ute for verre vær enn som så.

Syns jeg ser henne jeg. Sittende i vinduet og nistirre på bølgene. De har med seg fetteren min på 12 år også, og han og Malin storkoser seg med Thimon og Pumba og stigespill.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 14:31   #4
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min datter sitter værfast på en holme...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Hun hadde det helt fint hun. Hørte hun lo og skravlet i bakgrunnen. Var vist kjempespennende og sitte på dekk under presenningen og se på bølgene ute på havet. (De ligger inne i et sund, så det blåser ikke så mye akkurat der, men de har god utsikt utover havet.) Så lenge hun er sammen med foreldrene mine, så er jeg ikke redd i det hele tatt. De er erfarne sjøfolk begge to, og har faktisk seilt over "sletta" (Havgapet mellom haugesund og Stavanger som er kjent for hardt vær og store bølger) i storm med orkan i kastene, så de har vært ute for verre vær enn som så.

Syns jeg ser henne jeg. Sittende i vinduet og nistirre på bølgene. De har med seg fetteren min på 12 år også, og han og Malin storkoser seg med Thimon og Pumba og stigespill.

Vi hadde båt da jeg var liten. Og noen av de fineste minnene jeg har fra den tiden, er utrolig nok de gangene det var uvær.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 14:33   #5
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min datter sitter værfast på en holme...

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Vi hadde båt da jeg var liten. Og noen av de fineste minnene jeg har fra den tiden, er utrolig nok de gangene det var uvær.

Jeg og. For da må familien være sammen, og gjøre koselige ting sammen. I stedet for at barna sitter og tegner eller noe, mens de voksne kjører.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 14:34   #6
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min datter sitter værfast på en holme...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg og. For da må familien være sammen, og gjøre koselige ting sammen. I stedet for at barna sitter og tegner eller noe, mens de voksne kjører.

Ja. Også får man masse ekstra oppmerksomhet, får lov til mye mer, fordi de voksne er så redde for at man skal bli redd.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 14:36   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min datter sitter værfast på en holme...

Egentlig godt de ikke var ute i åpen sjø da dette været kom. Og veldig godt at foreldrene dine er sjøvante. Tenker hun koser seg.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-07, 14:38   #8
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min datter sitter værfast på en holme...

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Ja. Også får man masse ekstra oppmerksomhet, får lov til mye mer, fordi de voksne er så redde for at man skal bli redd.

Nettopp.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no