|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Noen som abonnerer på Hjem & skole?Per i dag er vi abbonnenter på foreldre & barn fordi vi var så heldige å få det i julegave.
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?Jeg har aldri hørt om det. *abonnerer*
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?Har heller ikke hørt om det bladet, men jeg har mange uleste F&B som jeg rett og slett ikke prioriterer å lese. Leser heller aldri reklamen som følger med blader men skal sjekke bladene jeg har liggende. Kanskje det heller er noe nå for oss når storebror skal bli skolegutt.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?Jeg har hørt om bladet, men ikke lest så mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?Såg også tilbudet i Foreldre og Barn. Tenkte at det verka som eit ganske bra blad. Eg har mange ting eg tenker på når det gjeld å starte på skule. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
![]() Sv: Noen som abonnerer på hjem & skole?
Ja, abonner heller på mine tråder, de er mye mer informative.
Er jeg frekk hvis jeg lurer på om du ikke er lærer? Mener det har kommet opp i noen diskusjoner?
Jeg er enig i at Foreldre & Barn etterhvert blir litt repetiativt. Det er ingen hemmelighet at det ikke står noe som helst om skolebarn i bladene, så når man har hatt barn i barnhage i flere år blir artikler om hvordan man skal gjøre på tilvenning overflødig ... Men jeg synes at Foreldre & Barn er et bra blad, generelt sett. Jeg leser litt Mamma også - der er mye av fokuset på foreldrene og også små barn, så det utfyller fint Foreldre & Barn.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?Jeg er lærer, ja, det stemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?Jeg har bladd igjennom noen "Hjem og skole", men synes ikke det fenget meg sånn umiddelbart. Jeg har altså ikke finlest artiklene, det kan godt være de er bra skrevet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?Jeg leste Junior i Danmark i sommer og ble fascinert av det ene bladet. Man kan lese mer her: www.juniormag.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?Hvor får man kjøpt "hjem og skole"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Noen som abonnerer på Hjem & skole?
Jeg har lest litt i dette bladet. Tror jeg fant det på et lærerværelse. Jeg syns det var veldig interessant. http://www.blablabla.no/tidsskrift.asp?tId=298&r=&gid=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|